Honey, I have an obsession

marți, 5 martie 2013

| | |
Play la melodie pana cititi postul asta complex :)

Okeeey, cred ca dau in cel mai acerb fangirling. Sunt la volumul trei din Lux si... ah, scuze Jace, iarta-ma Will, dar pana la noi volume, Daemon si seria lui Jennifer L. Armentrout sunt in top. Pur si simplu nu ma mai pot satura de cartile astea si nu pot sa cred cat mai trebuie sa astept pana la volumul 4! Incerc sa citesc "Opal" cu viteza melcului turbat, dar nu ma pot controla. Adica, de cate ori Daemon deschide gura sunt cam asa:
Doamne, pot sa va pun cateva citate? Va rog din sufletel, cu ochi de catelus! Si sa nu imi spuneti ca nu vreti seria asta din toata inimioara dupa ce le cititi:
“You probably even dream about me.” His gaze lowered to my mouth. I felt my lips part. “I bet you even write my name in your notebooks, over and over again, with a little heart drawn around it.” 

“Do you... feel anything around me?"
"Other than what I felt this morgen when I saw how good you looked in those jeans?"
"Daemon." I sighed, trying to disregard the girl in my that screamed, HE NOTICED ME! "I'm being serious.” 

"My throat felt dry. Beautiful face. Beautiful body. Horrible attitude. It was the holy trinity of hot boys."

He looked at me straight on. “You’re a terrible liar. You do want this. Just as badly as I do.”
My mouth opened, but no words came out.
“You want this as badly as you want to go to ALA this winter.”
Now my jaw was on the floor. “You don’t even know what ALA is!”
“The American Library Association midwinter event,” he said, grinning proudly. “Saw you obsessing over it on your blog before you got sick. I’m pretty sure you said you’d give up your firstborn child to go.”
Yeah, I kind of did say that.
Ar cam trebui sa pun toata cartea aici,  dar va las pe voi sa o descopriti :) 
Aveam chef sa pun o recenzie, insa nu m-am putut decide la ce carte, asa ca am lasat-o balta. Jalnic, stiu. 
Trecem la lucruri serioase. Chiar nu pot sa citesc mai multe carti in acelasi timp, pentru ca e ca si cand as vrea sa imi bag creierul la blender.  Ma trezesc ca citesc Mizerabilii si ma intreb ce face Dubhe din "Secta asasinilor". Si incurc personajele si decorul si... argh, nu fac mai fac chestia asta niciodata!
Scoala merge destul de bine. Am luat 9 la absolut toate testele posibile pe care le-am dat si cred ca mi-am batut recordul. Serios, nici un 10? :(
Vreau sa vina Saptamana-fi-mai-bun-de-Craciun (sau Saptamana Altfel, cum ii spun cei normali) pentru ca ma duc in Londra! Profa de engleza ne duce la King's Cross special pentru mine si Andreea (colega desenatoare), ca sa ne putem da cu capul de zidul ala awesome, in incercarea de a intra in Hogwarts. Chiar daca nu ma mai ridic de pe jos, macar am incercat!
O sa ma duc, cum e si firesc, la o librarie, ca sa dau toti banii adunati in 5..6 ani pe niste carti superbe :) Deja imi fac listuta. Cred ca o sa imi las hainele acolo, ca sa am loc in bagaj pentru a le pune pe toate. Sau le pun la colege. Una din doua, dar eu nu plec din orasul ala fara cel putin 10 carti! O sa fie poze, promit.
Voi? Ceva planuri pentru saptamana extra-formi-fantastica? 
Vreau sa va multumesc tuturor care v-ati inscris in concursul aniversar. Sunteti niste draguti si toate urarile voastre mi-au facut zilele mult mai bune. 
Ah, fir-ar mai vroiam sa spun cevaaaa... si nu mai imi amintesc! Frustrant! Ok, stau deja de 10 minute si tot nu pot sa imi dau seama. Asa ca va las pe voi sa cititi/comentati si sa imi spuneti ce mai cititi si ce baieti din hartie si-au gasit locul in inimioara voastra! 
O zi frumoasa maine!




4 comentarii:

Anca spunea...

Duubheee. :o3 Ai terminat-o?
Ti-a placut?
Uau. Vreau si eu acolo. ESTI CEA MAI NOROCOASA FIINTA EVER. You are my idol. 8->
O sa incerc si eu sa fac rost de cartile alea... sper. -.-

dark_eyes spunea...

Aproapeee. E atat de awesome ca imi e frica sa o termin.
Daca vrei, iti pot trimite eu seria ;)

☩Rose. spunea...

Binee, deci Daemon e superb! Am nevoie de cartea asta pur şi simplu, doar fiindcă e el acolo. Şi MERGI LA LONDRA? Vrei să te omor? Fatoo, o să te distrezi de minune, bravoo!:* Să faci şi câteva poze. Eu aş da orice să merg acolo o.O
Te-am pupat! >:D<

dark_eyes spunea...

Daaa, nici mie nu imi vine sa cred! Promit ca va aduc ceva frumos din patria lui Will :)

Trimiteți un comentariu