Leapsa :D

joi, 14 martie 2013

| | |
Inainte de a incepe, tin sa va aduc aminte ca maine se incheie concursul aniversar. Mai aveti timp sa va inscrieti pana maine, la ora 20.00, cand voi anunta castigatorii. Mult succes tuturor si multumesc ca v-ati inscris intr-un numar atat de mare.
Am primit o leapsa de la Devoratorii de filme. Multumesc frumos!


Reguli :
1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori (ma rog, nu o sa imi pese de asta...)
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

11 lucruri despre mine:

  • Sunt obsedata de Nutella.
  • Ador spatiile inguste si cand eram mica mi-am facut un loc de joaca sub pat :)   
  • Planuiesc sa imi cumpar orice prostie pe care scrie Harry Potter pana cand o sa am 90 de ani (in cazul in care ajung la varsta asta)
  • Sunt aviofoba (mi-e frica de avioane) si acrofoba (mi-e frica de inaltimi)
  • Stiu sa practic destul de multe sporturi: gimnastica, baschet, inot, echitatie, schi, darts, volei, am mostenit talentul de portar la fotbal de la tata si vara asta ma duc la tir cu arcul :)
  • Nu pot trai fara ciocolata; nu poate sa treaca zi in care sa nu mananc macar o bucatica mica
  • Vreau sa ma fac medic, cel mai probabil pediatru
  • Citesc cartile HP in fiecare vara; e un fel de traditie
  • Cred ca am vazut cele trei filme "Stapanul inelelor" de 100 de ori
  • Sunt dependenta de cafea de aproximativ doi ani; nu ma pot misca fara ea
  • Nu imi plac rochiile si fustele si sunt pur si simplu obsedata de hanoracele mele; fara ele ma simt mult prea expusa, nu prea stiu de ce.
Intrebari& raspunsuri
1. Care este filmul vostru preferat?
2.Cand ati fost ultima oara la cinema?Si la ce film?
3.Iti place CIOCOLATA?
4.Ultima carte citita este?
5.Serialul tau favorit?
6.Cati ani ai? *intrebare stupida , stiu*
8.Ce zodie esti?
9.Unde ti-ai petrece luna de miere? :))
10.Cat este ceasul?
11. Si ultima dar nu cea din urma..Ce sport practici?Si daca nu practici niciunul...Ce sport ai vrea sa practici?

  • Hmm, nu pot sa aleg intre Stapanul inelelor, Harry Potter si Forrest Gump :)
  • Ultima oara am fost in ianuarie, la Mizerabilii; dragut film, chiar daca e musical   
  • Ador ciocolata! Nu pot trai fara ea :D
  • "Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere" de Jennifer E. Smith
  • Categoric si fara nicio urma de indoiala Fetele Gilmore
  • 16, in 15 iunie :)
  • Sunt un geaman veritabil si sunt mandra de asta!
  • Luna de miere?! Cred ca in Venetia, mereu mi-am dorit sa merg acolo si sa cumpar tone de masti pentru colectia mea; plus ca e un oras destul de romantic (stiti voi, gondole and...stuff)
  • 21.35
  • Momentan, practic lenea. Ma rog, exceptand gimnastica pe care o fac zilnic. Mi-as dori sa ma mai duc o data pe saptamana la echitatie. Mi-e tare dori de caluti :*
Si intrebarile mele sunt:
  • Daca ati avea o luna de vacanta, unde v-ati duce?
  • Care este cartea care v-a marcat cel mai mult?
  • Ce/ cine v-a determinat sa va apucati de citit?
  • Ce parere aveti despre lecturile obligatorii de la scoala? 
  • Aveti o obsesie? Pentru ce?
  • Daca ati putea sa va intalniti cu un personaj, care ar fi acela?
  • Ce v-a determinat sa va faceti un blog?
  • Care considerati ca este lucrul cel mai frumos in viata?
  • Aveti un animal de casa? Daca nu, v-ar placea unul? 
  • Ce culoare au ochii tai?
  • Ce fel de muzica preferati?
NOMINALIZARI:
  • Roxtao
  • Jurnalul unor pustoaice
  • Sayuki
  • Aripi de hartie
  • Rose
  • Dragoste pentru carti
  • Books and coffee
  • My book basket
  • From Dawn to Dusk
  • My world of books 
O sa va anunt maine, momentan sunt rupta de oboseala. Ne revedem curand!

UPDATE:
Am mai primit un set de intrebari de la Cioburi de vise :) Multumesc mult!

1.  De ce citesti ? -E ca si cum te-as întreba de ce respiri dar,
trebuie să întreb si eu ceva.
2. Ce te înveselește când esti trist/ă ?
3. Serialul preferat ?
4. Filmul preferat ?
5. Blog-ul preferat ?
6.  De ce răspunzi la întrebările astea?Ai putea să le ignori.
7. De ce ti-ai făcut un blog ?
8. Ce gen de cărti citesti ?
9. Numele unui Book Tour la care ai participat ?
10. Orasul preferat ?
11. Răsăritul soarelui sau stelele ? - Eu nu as putea alege !

  • Huh, intrebare grea... Cred ca din mai multe motive, care s-au tot schimbat pe parcursul anilor. Cand aveam 5 ani, citeam pentru ca adoram fantasticul si mama nu avea timp sa imi citeasca. In momentul de fata, citesc doar pentru placerea de a ma cufunda in poveste si de a scapa uneori de mine si realul ce ma inconjoara. Povestile sunt parte din mine. Nu stiu, chiar multa lume m-a intrebat asta si nu am putut raspunde intr-un mod sadisfacator.
  • Cand sunt trista ma uit la un serial amuzant. Sau citesc. Sau ascult muzica comerciala si apoi rock, ca sa descopar cat de norocoasa sunt ca imi place genul. Sau vorbesc cu prietenele la telefon. Sau ma uit pe bloguri ;)
  • Gilmore Girls
  • Harry Potter/ Stapanul inelelor.
  • Chiar nu pot alege. Toate blogurile de la blogroll sunt preferatele mele :D
  • Pentru ca imi face o reala placere. Si pentru ca imi place sa scriu.
  • Simteam nevoia sa imi imparatsesc cu cineva pasiunea. La inceput a fost mai greu, dar a meritat, pentru ca am descoperit persoane grozave care au aceleasi interese ca si mine. 
  • De toate, chiar daca cel mai des citesc fantasy.
  • Battle of the crushes se pune, nu?
  • Din Romania e Sighisoara. Ma duc acolo in fiecare an, la "Festivalul Medieval". Din strainatate este Viena (Austria). Sau Kotor (Muntenegru).
  • Stelele. Mereu mi-a placut mai mult noaptea...  

UPDATE 2:
Daaa, am mai primit doua seturi de intrebari de la Katherine  si Irina. Multumesc mult, fetele!
Ok, prima data de la Katherine:

1)Ce fel de carti citesti?
2)Daca ai fi un  personaj dintr-o carte, cine ai fii?
3)Carte preferata?
4)Cea mai plictisitoare carte pe care ai citit-o...
5)Filmul preferat?
6)Animalul preferat de casa?
7)Vampir sau Varcolac?
8)Twilight sau Jurnalele Vampirilor?
9)Prima carte fantasy pe care ai citit-o?
10)Melodia preferata?
11)Daca ai fii sa joci intr-un serial/film care ar fi acela?

  • De toate. Nu sunt pretentioasa la capitolul asta :)
  • Hmm, nu stiu, nu ma potrivesc in totalitate cu un personaj dintr-o carte, dar ca si temperament aduc a Rose din Academia Vampirilor; ma enervez destul de usor si imi place sa izbesc cu pumnul in persoanele nasoale :D 
  • Nooooo, esti prea cruda! Nu pot alege, imi pare rau.
  • Plictisitoare zici? Calatorie spre centrul Pamantului de Jules Verne. Am crezut ca mooor la cartea aia.
  • Cred ca am mai spus de trei ori :) Stapanul inelelor/ Harry Potter
  • Catelul :)
  • Varcolac. 
  • Twilight, pentru ca seria VD se strica rau de tot dupa volumul 5 :( 
  • Aaa, nu mai imi aduc aminte, dar cred ca Harry Potter.
  • In momentul de fata este "Never stop" de la Safetysuit
  • As juca in serialul Gilmore Girls. O a doua Lorelai Gilmore! 
Si de la Iri...
  1. Ce inseamna pentru voi muzica?
  2. Cantaret/cantareata preferata? Sau trupa?
  3. Un personaj secundar pe care il admirati este...?
  4. Ce parere aveti despre felul in care filmele au influentat parerile oamenilor in cazul sagai Amurg?
  5. Mai aveti loc in biblioteca? (a mea da pe-afara. I need new shelves)
  6. Care este animalul vostru preferat si de ce?
  7. Va place mai mult romana sau matematica?
  8. Cum va vedeti peste 10 ani? (Traind cu o pisica pe nume Tessa si cu multele mele carti. Si cu iubitul meu britanic pe nume William. Intotdeauna William :))
  9. Ce parere aveti despre muzica romaneasca din zilele de azi? (apa apa apa.... :))
  10. Pe cine vreti sa vedeti neaparat in concert?
  11. Ce carte ateptati cu sufletul la gura?
  • Un mod de evadare. Sau de a ma distra (ce intrebare profunda!)
  • Paaaai, trupa mea preferata este Evanescence. Sau The Pretty Reckless. Sau... nu ma pot decide :)
  • Eddie din Academia Vampirilor. E singurul care imi vine in minte...
  • E chiar nasoala situatia. Cartile chiar merita citite, pentru ca sunt foarte bune. Eu am fost o buna perioada obsedate de ele, cred ca am recitit primul volum de 10 ori. Nu ar trebui sa te lasi influentat de actori sau de grafica unui film, ca sa pui eticheta unei saga pe care nici macar nu ai incercat-o!
  • Daaa, pentru ca in decembrie am pus opt rafturi noi :)
  • Caii. Nu stiu, de cate ori vad unul, imi vine sa ma duc langa el si sa stau acolo toata viata.
  • Romana. 
  • La 26 de ani? Pai, la facultate, invatand de zor si incercand sa devin pediatru. Nu sunt sigura daca voi fi in Romania, dar sper sa raman aici. Depinde de situatie. Si, bine-nteles, cu o biblioteca uriasa!
  • Un singur cuvant: ORIBILA!
  • Pe Def Leppard! Doamne, as da jumatate din biblioteca ca sa vad trupa aia live :)
  • Printesa mecanica (doua zile, doua zile, doua zileee!)
UPDATE 3:
Inca o nominalizare de la Denisa :) Multumesc mult!

1.Care este personajul tău preferat ?
2.Ce alegi între : regizor sau scriitor?
3.Unde citiţi de obicei?
4.Care este ultima carte citită?
5.De cat timp aveţi blogul?
6.Care este prima carte S.F , pe care ai citit-o?
7.Cînd e ziua ta si cati   ani faci?
8.Te uiti la Jurnalele Vampirilor, daca da pe cine alegi ,Ian Somerhalder sau Paul Wesley?
9.Spune-mi o întîmplare penibilă care ti-sa întîmplat !
10.Iti place ciocolata ?
11.Care este motto-ul tau  preferat?


  • Will Herondale. Nici nu trebuie sa ma gandesc la raspuns
  • Scriitor :) Imi plac filmele, dar cartile sunt mult mai bune!
  • Peste tot, pot sa citesc oriunde: in pat, in dulap, in autobus, in masina, in avion, in clasa, numai carte sa fie :)
  • Clockwork Princess de Cassandra Clare. Noua mea carte preferata :)
  • Doi ani si aproape o luna.
  • S. F. sau fantasy? Daca vorbim de S.F. cred ca este Soarele gol de Asimov. Daca vorbim de fantasy cred ce este Harry Poter si Piatra Filozofala.
  • Ziua mea este in data de 15 iunie. Anul asta implinesc 16 ani.
  • Iaaaaaaan!
  • Eram in prima zi de scoala dupa vacanta de primavara si m-am impiedicat in mijlocul curtii; toata scoala m-a vazut pe burta, cu blugii mei cei noi pierduti pe vecie :(
  • Asa cum am mai spus, nu pot trai fara ea!
  • Cred ca este cel care mi l-a spus bunicul meu cand eram mai mica: Orice este posibil in afara de intoarcerea in trecut pentru a schimba prezentul.
UPDATE 4:
Si inca una...


1. Pune aici 3 poze cu 3 băieți care ți se pare drăguți. ^_^ Se acceptă vedete. *mamă cum am început =))*
2. Ai plâns la vreun film? La care?
3. Dacă ai putea să creezi o nouă ”rasă” de oameni, care trăsătură morală ar fi principală?
4. Ochi albaștri sau verzi?
5. Ce nume va avea fetița/băiețelul tău?
6. Dacă ai putea să trimiți 3 lucruri/cărți într-o capsulă a timpului în viitor... care ar fi acelea?
7. Dacă ar apărea un duh care să îți promită 4 dorințe, care ar fi acelea? Nu se accepta ”Să mi se îndeplinească toate dorințele, trișori mici!” - Da, eu așa aș zice! =))
8. Cine ai fost în altă viață? Cine/ ce ai vrea să fii în următoarea? - nu mă lua cu, crezi că nu există. Imaginează-ți!
9. Ce an din viața ta ai retrăi?
10. Dacă ai putea să fii cea mai bună prietenă a cuiva, - băiat sau fată, oricine- a cui ai fi? ^_^
11. Dacă ai putea avea orice talent, ce ai putea să faci aproape perfect? :) - nu există perfecțiune pentru mine. :D


  • ??? Anca, Anca, fata rea... Dau un search mai tarziu ;)
  • La mai multe chiar. Dar cred ca cel mai rau a fost la Harry Potter 7, partea a doua. Pur si simplu nu ma puteam opri!
  • Bunatatea. Avem nevoie de o doza serioasa in ziua de azi.
  • Verzi.
  • Nuuuu! Nu vreau sa ma gandesc la asta! Imi plac copiii, dar am 15 ani, ce Dumnezeu! Nici macar nu stiu ce profesie sa aleg!
  • O carte (nu ma intrebati care), o scrisoare si MP3-ul meu :)
  • Sa fiu sigura ca ajung in Rai (daa, chiar am scris asta!), toti cei pe care ii iubesc sa fie sanatosi si sa am mereu timp pentru carti...
  • In alta viata am fost, cu siguranta, caine. Cred ca in urmatoarea viata voi fi... un geniu malefic?!
  • Anul in care am citit pentru prima oara Harry Potter :) As vrea sa retraiesc acele clipe. Niciodata nu e ca prima data...
  • As vrea sa cant mai bine :)


9 comentarii:

Romina Gianina spunea...

Eu m-am inscris de mult . Mi-am facut tema ! . Vedem cine castiga :o3

Romina Gianina spunea...

Te invit si eu la un concurs

http://rominagianina.blogspot.ro/2013/03/concurs-ingerul-noptii.html

Ralu spunea...

Interesante întrebări şi răspunsuri. Practici atât de multe sporturi! :O
Mulţumesc pentru nominalizare, o voi posta în weekend, cred. :)

Hogof spunea...

Mersi de nominalizare. Ma chiunui de mult timp sa fac postarea asta cu lepsele. Tot merg pe bloguri fiindca nu mai stiu exact cine m-a nominalizat. Mersi,sunt plecata in weekend,dar daca apuc azi sa o fac te anunt.

Sandy spunea...

Mersi mult pentru nominalizare :D

denisa ruzsa spunea...

Buna scuze ca ma bag dar m-ai putea nominaliza stiu ca alegerea o faci tu dar blogul meu e foarte nou si asta m-ar ajuta putin. Sau ai putea doar sa arunci un ochi aici : http://denisasbooks.blogspot.ro/
Mersi mult ::*:*

Hogof spunea...

Am raspuns si eu la intrebari. :)
http://books-and-coffee-now.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster.html

Eny eNy spunea...

Am raspuns :*
http://denisasbooks.blogspot.ro/2013/03/am-primit-o-leapsa-de-la-alexandra-mult.html

Eny eNy spunea...

Vai, cat imi plac raspunsurile tare :D Ma bucur ca nu sunt singura team ian :P

Trimiteți un comentariu