Miros de carte noua #3

duminică, 3 martie 2013

| | |
Luna februarie a fost cam saraca in carti, dar stiu sigur ca martie o sa fie plina. Iar de aprilie nici nu mai vorbesc... De-abia astept sa ma duc in Londra si sa imi sparg toti banii adunati intr-o librarie :)

Calitatea fotografiei e naspa. Stiu. Asa ca, in luna Faurar aveeem:

  • Candy de Kevin Brooks, o intarziata care va face un drum pana la Bucuresti saptamana viitoare. Promit :)
  • Tinuturile joase de Herta Muller; cartea asta am cumparat-o vineri si a fost un moment ciudaaat. Stateam eu cu mama si ne holbam la rafturi, pentru ca ea vroia sa imi iau o carte clasica, sub pretextul ca "nu citesc destule". Si pentru ca ne tot da la olimpiada Cartarescu, vroia sa imi ia ceva volum ciudat scris de el. Mie chiar nu imi place autorul asta si sa citesc o carte in intregime marca Cartarescu mi se pare pura tortura. Asa ca tot discutam noi acolo de 10 minute, pana cand un tip se apropie de mine si imi spune sa iau Herta Muller, pentru ca e geniala si, de asemenea, sa incerc Doris Lessing, pentru ca mi se potriveste, adaugand ca e o feminista de toata splendoarea. Dupa care a plecat. Okeeeey. Multumesc, tipule necunoscut din Cora!
  • Jocul ingerului de Carlos Ruiz Zafon, care incepe sa fie autorul meu preferat
  • Prizonierul cerului de Carlos Ruiz Zafon
  • Secta Asasinilor de Licia Troisi, care a scris si "Cronicile Lumii Pamantene", una dintre seriile mele preferate din toate timpurile
  • Mitologii subiective de Octavian Paler, pe care am avut-o de citit pentru olimpiada si chiar mi-a placut.
Voi ce ati mai citit\ cumparat?
In alta ordine de idei, azi am fost cu parintii sa mancam in oras pentru ca nu am mai facut-o de muuult timp. Si dupa ce am iesit de la restaurant, am mers sa ne plimbam in Piata Unirii. Si ce sa vezi? Harlem shake in toata piata, cu oameni imbracati ciudat care dansau total aiurea. Am stat 20 de minute si am ras continuu. Era unul imbracat in costum de vaca, altul cu o masca de gaze, unul era Dark Vader, altul venise cu o usa in spate si un baiat se zbenguia cu o ditamai bicicleta in brate :)) In orice caz, oamenii se distrau pe cinste si doi batranei pe o banca radeau si ei de mama focului. Acum aflu si eu ca am batut recordul mondial. Bravo Cluj!
Nebunie totala. 
O saptamana frumoasa sa aveti! Ne revedem curand cu recenzia de la Shadows (Lux 0.5), Jocul ingerului,  si Trezita in zori de zi (Shadow Falls 2). 

10 comentarii:

Anca spunea...

Războaiele Lumii Pământene!
Da,da,da,da!! Este atâââââât de iubibilă! Chiar acum o citesc și sunt o sticluță plină de sentimente. Una din seriile tale preferate? o.O Te. Iubesc. Din. Momentul. Ăsta!

Anca spunea...

Și apropo, Harlem Shake-ul ăla e genial! =))) Serios! Oameni nebuni, dar chiar mi-ar fi plăcut să fiu acolo să îi văd.

dark_eyes spunea...

Stiuuu :) Licia e geniala. Am inceput cartea azi dimineata si m-am trezit ca e 11 si eu eram la pagina 150! Si Harlem Shake-ul a fost extrem de amuzant ;)

Wild Rose spunea...

Deci vreau secta asasinilor cu toata fiinta mea :D

Hogof spunea...

Uhhhh, Razboaiele Lumii Pamantene bun bun. :) Hmm,vad pe acolo si o carte de Paler. Eu incepusem Calomii Mitologice si am lasat-o fiindca mi se parea cam abstracta desi imi placea stilul lui de a scrie. Cat despre Harlem Shake super genial! Vroiam si eu sa vad si cine stie,sa ma distrez cu prietenii pe acolo in multime. :))

dark_eyes spunea...

@Hogof: Paler are o viziune extrem de subiectiva si de cuprinzatoare asupra lumii. In "Mitologii subiective" sunt comentate mituri cunoscute, precum cel al lui Sisif, Ahile sau Ariadna. Mie una mi-a placut destul de mult cartea, chiar daca trebuia sa citesc cu foarte multa atentie pentru a intelege cu adevarat ce vroia sa spuna.
Ciudat, azi am dat o tura si mi-am luat si eu "Calomii Mitologice" :) O sa o incerc cat de curand.

roxtao.com spunea...

:D

Apropo de clasici... ai citit Shogun sau Quo Vadis? Ti le recomand pe amandoua, sunt geniale romanele! La Shogun prima parte, cea cu calatoria pe mare mie mi s-a parut putin plictisitoare, dar din momentul in care protagonistul ajunge in Japonia, nu am mai putut lasa cartea din mana.

dark_eyes spunea...

@Rox: Si mama imi tot vorbea de Shogun cand eram micuta. Cred ca e cartea ei preferata sau ceva in genul. Quo Vadis am citit-o acum vreo 3 ani, mi-a placut destul de mult. De Shogun ma apuc cat de curand atunci. Momentan sunt prinsa in "Mizerabilii", "Onyx", "Secta asasinilor" si "Prizonierul cerului". Varza!

roxtao.com spunea...

:))) Ooo, spor la citit atunci!

Cioburi de vise spunea...

Lectură plăcută !
Și mergi la Londra ? :O Distracție plăcută !

Trimiteți un comentariu