Miros de carte noua #4 + cateva alte chestii

sâmbătă, 30 martie 2013

| | |
Brace yourselves... the books are coming! Luna asta a fost foarte bogata. Si v-am promis ca o sa recuperez cu carti fantasy asa ca, here they are!


  • Razboiul Z de Max Brooks, pa care am vrut sa o incerc imediat dupa ce am citit recenzia lui Roxtao si ii multumesc colegului meu care mi-a spus unde o gasesc :) Nu uitati de filmul care apare anul asta cu unicul si inegalabilul Brad Pitt! Eu ma duc sa il vad sigur!
  • Fata de hartie de Guillaume Musso, o lectura incantatoare care are recenzia putin mai jos pe pagina
  • Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere de Jennifer E. Smith, alta carte superba, care are de asemenea recenzie...
  • Printul din negura de Carlos Ruiz Zafon, carte primita de la LIBRIS (yeii, prima mea carte din sponsorizare!)
  • Obsidian de Jennifer L. Armentrout, alta carte pe care am luat-o de pe Libris si o recomand cu caldura :)
  • Sarutul mortii (Vampirii din Morganville 8) de Rachel Caine, pe care am luat-o la precomanda de la Leda si pe care abia astept sa o devorez; seria lui Caine e printre preferatele mele, mereu imi aduce cate un zambet pe buze
  • Dezvaluiri de sucub de Richelle Mead, ultimul volum dintr-o serie dupa care o sa plang foarte mult...
  • Mostenirea familiei Van Alen de Melissa De La Cruz, despre care am auzit ca este cel mai bun volum din serie (sper sa fie asa!)
  • Cismigiu& Comp. si Buna dimineata, baieti! de Grigore Bajenaru, o carte care imi demonstreaza ca literatura romana are si comori.
Noua, serios? Trebuia sa mai imi iau o carte, ca sa fie zece, dar n-a fost sa fie :) Voi ce ati mai cumparat/castigat/primit? 
Si pentru ca am tot vorbit de Libris si de carti in engleza, faceti bine si beneficiati de oferta asta senzationala!

Click AICI pentru a vedea ofertele!!!
Un alt lucru de care vreau sa va amintiti este BATTLE OF THE CRUSHES!

Acum îl vezi…acum nu-l vezi. Mai şi zboară din când în când, te trezeşti că-ţi ascultă gândurile şi te priveşte-n ochi ca să faci ce vrea el, te cerţi cu el şi n-ai cum să câştigi, cum să nu-l urăşti?!Şi cum să nu-l iubeşti? Faceţi cunostinţă cu magnificul, fermecătorul, superbu, rebelul, elegantul, sarcasticul... *suspans*
Damon Salvatore!!!
*să aud ţipetele, fetelor!!!*
Şi stiţi la ce e bun  Damon? La toate! Uite câteva exemple:
>Va fi acolo cu o replica usturatoare care sa te enerveze ca sa uiti de probleme. Sau daca “cazi” emotional, daca tot veni vorba. Si o sa fie prea sexy sa te superi pe el!
>Stie istorie! Ai nota buna asigurata! Doar ai asa un profesor particular bun…
>Daca esti cea mai groaznica dansatoare, te poate face sa dansezi minunat! Are sute de ani de experienta!
>In plus, nu se va plange daca-l calci pe picior.
>Are bijuterii vechi, iti dai seama ce cadouri vintage?!
>>Poate sa barfeasca cu tine. Serios!
> Poate sa te plimbe peste tot, cunoaste cele mai tari locuri (si cluburi).
>Poate sa te priveasca direct in ochi ca sa-i spui adevarul. Va fi acolo sa te asculte…sau sa te oblige sa-i spui daca tu nu vrei.
>Daca te gandesti la el, zambesti.
>Daca iti zambeste el, zambesti.
>Poate sa te iubeasca mai mult decat oricine altcineva, chiar daca tu refuzi sa-l iubesti (adica Elena, cine altcineva ar fi in stare sa-l refuze?)
>Poate sa te salveze la urmatorul sfarsit al lumii. Serios, cine crezi tu ca a salvat lumea pe 21?!
Si acum, ca in toate marile show-uri in care-ti gasesti sufletul pereche, cui ii oferi trandafirul? Lui Damon, lui Damon, lui Damon sau lui Damon?

CITEŞTE AICI TOT ARTICOLUL!

 


~Ghid de supravietuire~
Ce să faci daca nimereşti in faţa unui Eric însetat?
> nu privi spre fundul lui
> sarută-l, poate uită să te muşte
> niciodată, dar niciodată nu încerca să-l răneşti pe Eric. Nu vrei să fii prin preajma unui Eric nervos!

~Citate care o să vă facă să realizaţi ce aţi pierdut daca înca nu l-aţi cunoscut pe Eric~

1. Eric o pacaleste pe Sookie sa-i bea sangele: "Nu e timp. Suge...suge tot. Eu... mor."
Eu mi-as petrece toata ziua facand asta. 
Sa sug niste gloante din pieptul lui Eric?
Pffftch!

2. Sookie: "Esti un mare escroc. Esti intens. Simti. Este iubire in tine."
Eric: "Doar pentru Sookie."
*lesinaaaaaaaa*

3. Eric: "Nu imi place sa te vad asa speriata. Mereu am fost foarte iubitor fata de tine. Plus, vreau sa te f**."
Asta a sunat asaaa de Eric!
Înalt, blond şi extrem de puternic, Ericuț este un înger întunecat, din ăla peste care vrei să dai noaptea şi de care să nu mai scapi. Cel mai adorabil e atunci cand face tot posibilul să o salveze si să o protejeze pe Sookie. Un bărbat mai bun de atât nu există. ♥  Serios, vrea cineva un Eric?

CITEŞTE AICI TOT ARTICOLUL!


Le mulţumim lui Sabry şi lui TheoRyaMaria, care au făcut o trebă excelentă. Sunteţi incredibile (şi incredibil de îndrăgostite) <3 Până săptămâna viitoare, când îi vom avea pe Dimitri şi Zach, vă invităm să vă votaţi favoritul. Nu uitaţi să citiţi şi restul articolelor, pentru că sunt absolut geniale şi merită! 

Care e preferatul tau? Cine sa mearga mai departe?
      
pollcode.com free polls 

Nu uitati sa votati!
Dragilor, ne revedem peste o saptamana, cand revin cu poze de la Londra! Si pentru ca tot vreau eu sa merg la Hogwarts...
Enjoy! Si multa distractie in Saptamana Nicicum!


11 comentarii:

Cioburi de vise spunea...

Lectură plăcută !
Sunt foarte frumoase ! :)

dark_eyes spunea...

Multumesc!

Ralu spunea...

Cât de multe cărţi! Să le citeşti cu plăcere! :*

dark_eyes spunea...

Multumeesc :) Ralu, am trimis cartea, trebie sa vina pana la sfarsitul saptamanii!

Vero spunea...

Lectură frumoasă:) Așteptăm recenziile:*

Ralu spunea...

Ce tare, mulţumesc! O să te anunţ când ajunge la mine. Şi oh, uitasem, distracţie plăcută la Londra! :D

roxtao.com spunea...

Yaaay! Abia astept sa iti aflu parerea despre Razboiul Z! Sper din tot sufletul sa iti placa si sa nu te dezamageasca. M-as simti vinovata cred :))
Have fun la Londra, sa ne povestesti cum a fost ;)

Cioburi de vise spunea...

Wow ! Mergi la Londra ? Distracție plăcută ! :o

BuburuzaBia spunea...

Ce de carti! Niciodata nu sunt prea multe carti, asta e deviza mea...ce daca nu le citesc pe toate?! Important e ca le am si stiu ca sunt acolo cand am nevoie de ele :)) Spor la citit!

dark_eyes spunea...

Multumesc!

Anonim spunea...

A few moments later, search engine results page missed a 3-footer for bogey
that let Ryu creep to within one shot. If you
are the plain old Search Engine Results Page guy who isn't aware of Google's content requirements, you'd probably go with keyword-rich titles, keyword meta tags, and descriptions.

Also visit my web page ... local search engine marketing

Trimiteți un comentariu