Vanatoare in biblioteca :)

duminică, 24 martie 2013

| | |
Am primt aceasta provocare de Anca, pe care o gasiti pe blogul Jurnalul pustoaicelor. Multumesc mult si, daca te intrebi unde sunt raspunsurile pentru leapsa, le gasesti in postarea din 14 martie :) Scuze pentru calitatea pozelor...

1. Găseşte un nume de autor sau titlu de carte care să conţină litera Z…
Frenezia de Francesca Lia Block
2. Găseşte o carte clasică…
La rascruce de vanturi de Emilyt Bronte, una dintre cele mai frumoase carti clasice 
3. Găseşte o carte cu o cheie pe copertă…
Carcera de Catherine Fisher, pe care, spre rusinea mea, nu am citit-o inca...
4. Găseşte în bibliotecă un obiect care nu e carte…
Stiti deja despre obsesia mea pentru caluti...
5. Găseşte cea mai veche carte din bibliotecă…
Necunoscuta de la Wildfell Hall de Anne Bronte, o alta carte superba :)
6. Găseşte o carte cu o fată pe copertă…
A swift pure cry de Siobhan Dowd
7. Găseşte o carte cu un animal…
Black Beauty de Anna Sewell, prima mea carte :)
8. Găseşte o carte în care protagonistul să fie bărbat…
Umbra vantului de Carlos Ruiz Zafon
9.Găseşte o carte care să aibă numai cuvinte pe copertă
Gramatica limbii latine de Virgil Matei 
10. Găseşte o carte cu ilustraţii…
Babe de Dick King- Smith, pe care am citit-o de cel putin o suta de ori, pentru ca a fost preferata mea cand aveam 7-8 ani :)
O ilustratie drept dovada :)
11. Găseşte o carte care să aibă litere aurii pe copertă…
Misery de Stephen King; inca imi fac curaj sa o incep...
12. Găseşte un jurnal (real sau fictiv)…
Jurnalul Annei Frank, pe care trebuie sa il citeasca toata lumea!
13. Găseşte o carte scrisă de un autor cu un nume comun. (ex: Ionescu, Popescu… )
Exuvii de Simona Popescu, un nume comun, o carte unica :)
14. Găseşte o carte care să aibă pe copertă imaginea apropiată a ceva/cuiva…
Altfel de ingeri de Lili St. Crow
15. Găseşte cartea a cărei acţiune se petrece cel mai devreme…
Oliver Twist de Charles Dickens-  aici nu mi-a venit alta in minte
16. Găseşte o carte cartonată fără supracopertă…
Naluca si naucul de Stacey Kade, o carte extrem de simpatica!
17. Găseşte o carte turcoaz…
Shirley (vol.2) de Charlotte Bronte, este cea mai turcoaz pe care am gasit-o
18. Găseşte o carte cu stele pe copertă…
Ritualul (Cercul secret vol.1) de L. J. Smith are niste stele frumoase in fundal
19. Găseşte o carte care să nu aparţină genului Young Adult…

Winnetou de Karl May, o alta carte care mi-a marcat copilaria...
Gata e si vanatoare, puteti sa o luati toti cei care vreti sa va bateti capul cu pozele :) Ei, cine a mai citit cartile astea?
Ne revedem maine cu recenzia de la "Printul din negura" de Carlos Ruiz Zafon :)

9 comentarii:

Vero spunea...

Eu am zis s-o fac, fiincă iubesc să-mi fotografiez cărțile sau hm... pur și simplu să le ating:)) N-am avut timp totuși, cu toate că am avut netul căzut 2 zile, dar am avut teme x.x
Abia așteptăm recenia ^.^

dark_eyes spunea...

Abia astept sa o vad :)

Anca spunea...

Și eu adoooor să fac poze la cărți! ^_^ Sunt așaa mândră de cărțile mele, și ador să văd cărțile altora! =)))
Grozave alegeri!

Ralu spunea...

Ce drăguţ! Ai o bibliotecă bogată! ^^ Nu am citit decât câteva din cărţile tale, însă toate mi se par foarte frumoase. :)

roxtao.com spunea...

Am auzit ca e foarte foarte interesanta Carcera! Planuiesc si eu sa o citesc (cat de cat) curand

dark_eyes spunea...

Ok, acum mi-ai trezit interesul... Si mie mi-a recomandat-o o prietena, pentru ca in final sa mi-o cumpere de ziua mea, ca sa nu ma tot bata la cap :))

roxtao.com spunea...

Eu mai zarisem coperta, insa nu prea ii dadusem atentie pentru ca mi se parea ca ar fi o carte pentru copii. Mi-a spus insa Shauki ca e o distopie de fapt si ca este si foarte buna! Si am incredere in recomadarile lui, asa ca am trecut-o rapid pe lista si mi-am luat primele doua volume. Sper sa ajung sa le citesc repede :D

BuburuzaBia spunea...

Ai o biblioteca frumoasa si cam ordonata :)) Am si eu Black Beauty, exact aceeasi editura si editie. Mi-a placut mult! :)

dark_eyes spunea...

Da, este o carte grozava! Multumesc mult!

Trimiteți un comentariu