I'm hooked...

vineri, 19 aprilie 2013

| | |
Dragii mei, sunt foarte fericita sa va pot anunta ca DIVERGENT 3 ARE UN NUMEEE!
Si acesta este ALLEGIANT! 
Ok, sunt disperata. Serios, loialitate? O, Doamne, cum sa astept pana 22 octombrie???
Va las mai jos descrierea de pe goodreads (atat de scurta!). Nu uitati ca in mai o sa avem si coperta :)

What if your whole world was a lie?
What if a single revelation—like a single choice—changed everything?
What if love and loyalty made you do things you never expected?



5 comentarii:

Ralu spunea...

Şi pe mine mă entuziasmează vestea, în ciuda faptului că nici măcar n-am citit seria. Titlul sună bine, dar sunt curioasă cum îl vor traduce în română astfel încât să rimeze cu primele două. Abia aştept să văd şi coperta! :))

Vero spunea...

Și eu când am văzut am trimis în disperare mesaje la toți cititorii pe care îi am în agenda telefonică, chiar dacă citiseră sau nu Divergent. Ai văzut videoclipul? Îl găsești aici (am făcut postul ăsta într-un extaz extraordinar): http://awkward-unicorn.blogspot.ro/2013/04/si-veronica-roth-rezolva-misterul.html

dark_eyes spunea...

:)) Am vazut si eu videoclipul. Cand zicea de "Detergent" am inceput sa rad ca o nebuna!

Diana DD spunea...

Allegiant? Oh, si eu care ma asteptam la vreun Detergent :)) Veronica Roth, m-ai dezamagit! Nici vorba, glumeam si eu. Titlul suna bine, chiar daca nu se termina in "ent" promite o carte finala de proportii uriase. Sa speram ca se va ridica la asteptarile noastre, dar cu o autoare ca miss Veronica Roth n-am niciun dubiu.

dark_eyes spunea...

Si eu cred ca o sa fie foarte buna cartea! ca o Cea mai buna din serie, sper :) Abia astept!

Trimiteți un comentariu