De peste Ocean (6)

miercuri, 29 mai 2013

| | |
Victorie! Nu mai am de dat decat o singura teza (chiar daca e cea mai grea...) si am scapat. Semestrul asta am avut note mult mai mari, asa ca sunt destul de multumita :) De asemenea, am iesit din starea urata de moleseala si sunt gata sa ma apuc de treaba!
Din moment ce nu am mai lucrat la rubrica asta de foarte mult timp, o sa o aduc iar in fundal si o sa fie postata la fiecare doua luni. O luna va fi "De vorba cu personajele", o luna "De peste Ocean". Ce ziceti?
Stiu ca "The Iron Fey " este destul de cunoscuta, chiar daca nu a aparut in tara noastra, insa pentru cei care vor actiune, suspans si o poveste magica, trebuie sa va vorbesc cate putin despre primul volum, The Iron King.
  Megan Chase are un destin secret, unul pe care nu si l-ar fi imaginat niciodata...
Ceva a fost mereu ciudat in viata lui Meghan, de cand tatal ei a disparut chiar in fata ochilor ei, cand avea sase ani. Nu s-a acomodat niciodata bine la scoala sau acasa. Cand un strain intunecat incepe sa o supravegheze de la departare, iar prietenul ei cel mai bun, de obicei glumet, devine brusc protector, Meghan simte ca tot ce stia este pe cale sa se schimbe. Dar nu ar fi putut ghici adevarul niciodata- ea este fiica unui rege-zana legendar si un pion intr-un razboi mortal. Acum Meghan va invata cat de departe poate merge pentru a salva o persoana la care tine, pentru a opri o creaturile malefice pe care nicio zana nu le poate infrunta si pentru a gasi dragostea intr-un un tanar print care mai repde ar ucide-o decat sa o lase sa ajunga pana la inima lui inghetata.
(traducerea este aproximativ exacta :D)

Eu am ajuns la volumul patru al seriei, pe care o sa il citesc de cum intru in vacanta si pot sa spun cu mana pe inima ca este una dintre cele mai frumoase serii pe care le-am citit! Pe langa faptul ca este foarte originala, actiunea este omniprezenta, eroina este superba, tipul este... (as spune hot, dar este printul Iernii deci...) mai mult decat superb si are tot ceea ce trebuie pentru o carte care sa te tina cu inima la gura, stilul lui Julie este unic, asa cum am remarcat si in cazul volumului "The Immortal Rules", ceea ce este un mare plus! Credeti-ma, o sa o adorati pe femeia asta, pentru ca in secunda unu razi cu lacrimi, ca mai apoi, in secunda urmatoare, sa plangi de-ti sare camasa de pe tine. Acum, vorbind la modul serios, o sa remarcati cat de bine reuseste autoarea sa atraga cititorul in panza povestii.
Sunt si rasturnari de situatie, si multa adrenalina, nu lipseste nici doza importanta de romance, asa ca nu puteti sa ratati "The Iron Fey". O sa va surprinda intr-un mod placut, ca sa nu mai spun de faptul ca o sa va indragostiti de personaje! Ce mai, lumea pe care o creeaza Julie Kagawa este una in care oricine ar vrea sa paseasca (pentru putin timp, o sa vedeti voi de ce...).
Daca vreti sa aveti parte de o lectura de neuitat, care sa va tina treji in vacanta pana noaptea tarziu, nu sariti peste The Iron King! O puteti comanda de aici, cu doar un singur click, la un pret foarte bun:
http://www.libris.ro/fiction/iron-king-9780778304340--c8210--p504477.html
Ei? Avem ceva doritori?
-Finalul rubricii-

Acum, as cam avea o intrebare!
In alta ordine de idei, stateam ieri dupa teza la mate si ma uitam peste rafturile cu cartile pe care le-am citit cand eram mai mica. Si asa mi-a venit o idee... Ce ar fi sa fac o noua rubrica cu ajutorul careia sa ne putem aduce aminte de perioada inocentei? Sa rasfoim putin cartile care ne-au marcat, care ne-au incurajat sa citim si care ne-au deschis portile spre taramuri fabuloase... Sunteti de acord? Daca da, eu as fi extrem de incantata sa povestim despre lecturile copilariei. Putem sa spunem ce ne-a incantat la ele, cum am reactionat cand le-am citit, ce ne-a atras atentia in mod special si putem impartasi pareri :) Chiar sunt curioasa!
Si o alta chestie pe care as vrea sa o fac este un soi de rubrica saptamanala, cu niste sugestii de lecturi pentru vacanta, sau anumite perioade din viata noastra, dar la asta trebuie sa ma mai gandesc putin, deci o lasam inca la stadiul de proiect. Anyway, daca se poate, vineri vin cu "Pagini din copilarie". Spor la citit, dragilor!

6 comentarii:

Vero spunea...

Daaa chair, trebuie să îmi fac lista de citit pentru vara asta. Că doar n-am să stau iar ca ploșnița să mă uit la seriale, ca în vacanța de primăvară și iarnă. Ok, înafară de iulie când o să fiu în extazul ăla NaNoWriMo și am să scriu chiar și în somn ca să ating obiectivul:)) Eu aș fi interesată de ambele proiecte pe care le-ai gândit.
Și cât despre The Iron Fey, eu am vrut să mă apuc dar nu m-am mai apucat, cred că (să se citească: sper) am să o dau gata vara asta:))

Ralu spunea...

Foarte drăguță ideea! Eu încă mai citesc din când în când cărți pentru copii, iar în vacanță, când voi mai scăpa de o parte din stres, plănuiesc să recitesc câteva din cărțile care mi-au marcat copilăria. The Iron Fey sună bine și pare foarte pe gustul meu. Nu am cum să o citesc în viitorul apropiat, dar o păstrez în minte pentru mai încolo. ;)

furelise spunea...

Eu aveam o rubrică cu serii de suflet, dar nu se pune :D :)) Frumoasă ideea ta, așteptăm ziua de vineri atunci ;;)

dark_eyes spunea...

Multumesc pentru sustinere fetele! Ok, pai pe vineri avem pregatita una bucata rubrica atunci :) Abia astept sa citesc parerile voastre :D

Anonim spunea...

Da,suna super!!!!:)))

Leontina spunea...

Am tot auzit de cartea asta, poate o s-o citesc și eu la un moment dat :-?

Și o nominalizare de la mine :)
http://just-other things.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

Trimiteți un comentariu