Lene de 1 mai sau post tocana

miercuri, 1 mai 2013

| | |
Moleseala. Caldura. Lene. Curatenie de Paste. Cam asta este ziua de 1 mai pentru mai tot romanul. As zice ca a mai iesit omul la un mic sau la o bere, dar cum e post, sper ca intampinam sarbatoarea care vine cu ceva mai mult respect. Am o senzatie ciudata, nici macar cititul nu ma atrage. Dar parca imi era dor sa scriu pe blog si nu am inspiratie de o recenzie (lista mea gigantica si caietul de recenzii o sa mai astepte), e timpul pentru un random post. Postul tocana, mai pe romaneste. Hai sa va vad, aveti rabdare sa-l cititi?
Ati auzit de Safetysuit? Pai, sunt o trupa destul de misto, dar au o melodie care chiar te face sa te topesti. Ascultati versurile, sunt foarte dulci!
O alta melodie care m-a impresionat rau de tot si vreau sa o punem cand terminam liceul este cea a trupei Kodaline numita High Hopes. O tot da pe MTV Rocks, si cum, in ultimul timp am tot ascultat postul ala, m-am indragostit de vocea solistului. Si videoclipul este foarte frumos.
Si daca tot am intrat in folder-ul cu melodiile triste, cei de la The Pretty Reckless au o melodie superba, chiar daca nu are multe versuri...
Aaaa, si sa nu cumva sa uit sa va arat cel mai talentat chitarist :) L-am gasit acum trei luni, din intamplare si de atunci ii ascult in fiecare zi melodiile- ma rog, semi-cover-urile... Nu uitati sa dati un ochi peste celalalte videoclipuri, are si cu Harry Potter, Game of Thrones, Lord of the rings si chiar cu o melodie romaneasca :))

Daca vreti sa vorbim de carti, va spun ca trebuie sa termin volumul doi din "A Monster Haven Story" si apoi nu mai citesc nimic, pentru ca am sase teze. Deci, sa nu va aud ca va plangeti: eu dau teza din romana, mate, engleza, biologie la nivel de facultate, chimie si fizica. Happy me :|
Dar voi? Aveti ceva carti pentru mini-vacanta? Sau ceva planuri?
Diriga a venita marti cu o carte (SERIOS, marti am facut ore pe bune si am dat si doua teste!) care mi s-a parut interesanta la prima citire. Este vorba de "Rugaciunea broastei" de Anthony de Mello. E un soi de culegere de povestioare cu talc. Ne-au fost citite cateva astfel de scurte "fabule" si chiar mi-a placut stilul autorului (plus ca invataturile sunt foarte misto, una dintre ele era ceva de genul: "relaxeaza-te, Universul nu este constient de tine!"). Deci, stie cineva ceva de acesta carticica? Daca nu, dati o cautare si vedeti cateva recenzii. Eu sper ca am sa reusesc sa fac rost de ea, mai ales cu reducerile astea (desi ar terbui sa o iau mai incet, luna asta mi-am cumparat 24 de carti...). Chiar imi place coperta, cu toate ca nu stiu ce este cu titlul. Puteti profita de reducerea de pe Libris si sa o comandati la un pret super de 17 lei :) Dati click pe link-ul urmator: http://www.libris.ro/dezv-spirituala/rugaciunea-broastei-vol-1---anthony-de-mello-MIX973-8471-11-7--c9241--p361118.html
Din moment ce este un post cu "di-tati", am voie sa sar de la un subiec la altul, nu? Okeeey, atunci trebuie sa va spun de manga-urile astea geniale si de anime-ul asta superb, de care m-am molipsit de la o colega si de la prietena ei (binecuvantate fiti, Lucia si Teo, o sa ajungeti in Rai!). Probabil ca multi dintre voi il stiu, sau poate ati auzit in trecere de "Nana", dar eu am sa va vorbesc despre asta pentru ca ma obsedeaza si vreau sa scriu si pentru ca am o stare nasoala care isi cere dreptul la exprimare. Sooo, let me talk about Nana :) (happy fangirling about Ren!)
Nana spune povestea a doua fete cu acelasi nume, care se muta in Tokyo pentru a incepe o noua viata. Nana Osaki este o cantareata de muzica punk-rock care vine spre acel oras cu convingerea ca va putea dezvolta o carierta din pasiunea sa si ca va aduce trupa "Black Stone" pe culmi inalte. Nana Komatsu fuge de orasul ei natal pentru a lasa in urma trecutul incarcat de relatii dezastruoase si pentru a deveni independenta. Si totusi, destinul le aduce impreuna pe aceste doua fete, care vor deveni curand cele mai bune prietene. Insa chiar daca lucrurile merg bine pentru o perioada, viata nu poate fi mereu roz. Iar cele doua Nana trebuie sa se descurce cum pot mai bine, fara sa isi puna in pericol prietenia.
Nici nu stiti care de superb poate fi anime-ul si cat de extraordinare sunt manga-urile! Va rog mult de tot, daca nu v-ati apucat inca, incercati-le! Iar cei care ati vazut/citit, astept sa vorbiti cu mine :) Ajutati o saraca obsedata :) (puppy eyes)
Aici e un link pentru manga *se citesc cu spatele*: http://www.mangashop.ro/cauta.html&search=nana
Nu stiu cum fac, dar o sa strang bani si imi cumpar seria asta! E brilianta.
Anime-ul il gasiti foarte usor, dati o cautare rapida si o sa vedeti.
Pai, cred ca am cam terminat. Maine, daca am timp si chef, o sa postez inca o recenzie. Sa aveti o luna cat mai buna, dragilor!



8 comentarii:

Cioburi de vise spunea...

Îmi plac postările de acest gen ! :D
24 de cărți ? :o Frumos !
Hm ! Interesant anime, sunt 21 de volume ? :-?? În ce limbă ?
O lună plăcută și ție ! :*

Andrei Ioana spunea...

Pentru inceput vreau sa iti urez succes la teze :D Si wow O.O 24 de carti nu voi putea sa strang intr-o luna nici daca as vrea :))
Eu una am vazut anime-ul si am citit si manga <3 Intr-adevar o serie minunata,poate una din cele mai bune existente, la care nu ai cum sa nu plangi si sa razi <3 Din pacate manga este inca ongoing de ani de zile, auzisem intr-un timp ca autoarea nu ar mai vrea sa continue :( Ar fi mare pacat daca ar fi asa :(

Anca spunea...

Deci, mulțumesc pentru muzică! Genul ăsta de melodii îmi unge sufletul.
Succes la teze, eu am scăpat de una! Mai am vreo 2 sau 4... depinde cum se hotărăsc profele - poveste lungă - și examenele!
24 de cărți? Eu am zis că nu mai cumpăr cărți până nu citesc ce am...

Ralu spunea...

Și eu am văzut Nana, e superb! <3
Mi-ar plăcea să citesc și seria manga, dar nu știu dacă îmi permit să cumpăr atâtea volume. Poate puțin mai încolo. :D
Baftă la teze, eu una am scăpat de toate! :D

dark_eyes spunea...

@Ciobulet: Sunt 21 de volume in manga in limvba engleza :)
@Ioana: Multumesc! Am auzit si eu ca autoarea era grav bolnava, era sa moara, dar si-a revenit si vrea sa reinceapa cu scrisul :)
@Anca: Cu mare drag :* Multumesc, si tie!
@Ralu: Norocul tau... eu nu am dat niciuna :( Si mie imi place foarte mult anime-ul. Si nici eu nu am bani momentan :((

roxtao.com spunea...

Trebuie sa te muti pe Wordpress! Pt ca Blogger nu are buton de Like si eu acum (si de multe alte ori) trebuie sa apas Like! :(
Momentan nu pot intra pe linkul ala, dar abia astept sa ajung la calculatorul de acasa si sa citesc Nana. Si probabil o sa incep sa ma uit din nou la anime, doar ca... n-am idee cand. team Ren si eu :D Bine, pe langa lookul perfect, cred ca mai e si slabiciunea pentru nume. Pt ca imi aminteste de Tao Ren, unul dintre personajele cu care sunt casatorita in mintea mea :))

dark_eyes spunea...

Rox, vezi ca link-ul ala e pentru ca sa iti comanzi manga-urile :)) Da' incerc sa dau de ele si pe net, sa vedem...
Dumnezeule, de ce a plecat Maurice??? Il vreau inapoooi!

dark_eyes spunea...

Revin, am gasit-o de citit online :D
http://www.mangahere.com/

Trimiteți un comentariu