London trip- pozeee :)

joi, 2 mai 2013

| | |
Intr-un final glorios, am reusit si eu sa descarc pozele :) Scuze pentru intarzierea asta enorma. So, be ready, the photos are coming! Inca un lucru: nu va asteptati la poze cu mine. Nu am facebook, oameni buni, deci nu o sa pun poze cu mine pe blog. Poate una, ca sa stiti si voi cum arata obsedata din spatele calculatorului :)
Asta este Tamisa, chiar langa London Bridge. L-am cautat eu pe Will Herondale, dar nu era pe acolo :(

Clasicul autobuz rosu :)

In apropiere de Catedrala Sfantul Paul, cu Tamisa ca prietena fidela...
Celebrul London Eye
Elizabeth Tower, pe care toti il stiti drept Big Ben :)

Un alt lucru definitoriu pentru capitala Angliei
Westminster Abbey, unde nu am putut intra, din pacate :(
Intrarea la National History Museum, muzeul meu preferat!
Apollo Victoria Theatre, unde am fost la cel mai tare musical, Wicked :D
Cred ca locul asta nu are nevoie de introducere...
Si, dupa cum am promis, o poza cu noi :) Adina e cea cu fularul albastru, eu sunt cu geaca groasa (nici nu stiti ce ger era in Lonra...) si chiar in prim plan o avem pe Andreea ;) Acolo eram in drum spre Hogwarts!
Ca un fan adevarat, mi-am luat o bagheta (pe care o sa o pozez cu cartile din luna aprilie) si bomboane cu gusturi ciudate. Jur ca am prins una cu gust de vierme de pamant, puah!
Pai, cam asta a fost :) Daca aveti ocazia, vizitati Londra! E cel mai frumos oras din lume!



10 comentarii:

Anca spunea...

Doamne, trebuia să-ți zic să-mi iei o baghetă! :O Și fular din ăla! Vreau atât de mult să merg! ...
Te invidiez să știi, oricum mă bucur că ți-a plăcut.

Romina Gianina spunea...

Wonderful ! :X E superb .. de ce nu m-ai luat si pe mine intr-un bagaj:o3 :))

Wild Rose spunea...

That awkward moment ca dupa ce te-am batut la cap ca nu m-ai sunat inainte sa pleci in fucking Londra nu esti in stare sa imi trimiti mie mai intai pozele! Esti o draguta!
@Romina Geanina: Nici pe mine nu m-ar lua! Nici nu a fost in stare sa ma sune inainte sa plece! Si cica suntem "Best firends forever" How nice, isn't it :)

Romina Gianina spunea...

@Wild Rose lasa nu fii suparata ,sunt sigura ca are un motiv intemeiat

Sayuki spunea...

Londra era deja orasul pe care imi doresc cel mai mult sa-l vizitez, dar acum ca am vazut ultimile 2 poze...asdfghk @_@ trebuie sa ajung acolo si apoi pot sa mor fericita O.O

BuburuzaBia spunea...

Superbe poze! London Eye si Big Ben arata super! In locul tau as fi pus link-ul blogului pe poze ca sa nu le ia altii sa le foloseasca si sa nu-ti dea credit pt ele. :)

Eny eNy spunea...

Pozeeeeeeeeeee ieeeeeei , da si eu vreau :o3
Foarte tare , ma bucur pt tine (dessi sunt invidioasa :)) )

roxtao.com spunea...

Niiiiice! Vreau si eu acolo. Nu neaparat prin toata Londra, ci numai in bucatica cu HP :D

Vero spunea...

Iiiii, am zis eu că e invazie de români la Londra, neamule:)) Eu aș fi făcut poze la Hogwarts-ul ăla și la cât mai multe librăriiii, și cred că mi-aș cumpăra cărți în engleză. Obsesia mea, ce să și faci.

Ralu spunea...

Uu, ce experienta incantatoare! Se vede ca v-ati distrat. ^^

Trimiteți un comentariu