Versatile Blogger Award

vineri, 31 mai 2013

| | |
Ii multumesc frumos pentru acest premiu Leontinei, care este o blogger-ita demna de laude cu un blog pe care il apreciez foarte mult. Va rog frumos sa dati un ochi pe acolo, o sa gasiti niste posturi care va vor face ziua mai buna. Inca o data multumesc :*

Reguli:

1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Okay, asadar sa incepem cu lucrurile despre mine (ca sa am timp sa ma gandesc si la nominalizari...). Cred ca exista ceva manie cu "spune despre tine" in award-urile astea O_o

1. Sunt extrem de carismatica. Nu pot sa am fata neutra, mereu sunt visatoare, sau zambesc sau mai stiu eu ce. Pot sa imit absolut toate figurile faciale pe care le vad, ceea ce ii fascineaza pe multi si pe altii ii scoate din sarite :)) De asemenea, imi iese foarte bine asa numita moaca de catel. Ma ajuta si faptul ca am niste ochi imensi. 

2.Sunt absolut obsedata cu un lucru: sa am toate cartile pe care le citesc la mine in biblioteca. Chiar daca nu cumpar cartea imediat, nu suport sa nu am volumul respectiv. Probabil de aceea ma dau cartile afara din casa. O sa va arat si biblioteca mea la vara, cand imi recuperez toate cartile (am o ditamai lista cu persoane restante). Pacat ca nu dau amenzi pentru intarziere. As fi Bill Gates pana acum :))

3. Hiperactivitate. Mereu. Poate nu in perioada in care am un miliard de teste pe saptamana, dar nu se poate sa stau locului. Cred ca sunt si putin (mai mult) obositoare uneori. Poate fi din cauza cafelei sau a zaharului (mdea, ciocolata zilnica are legatura cu asta). Si vesela. Rar ma apuca starile de melancolie sau suparare. And the most important thing: nu ma tin prea mult. Asa ca ma consider destul de majoreta (cu toate ca nu suport "sportul" ala).

4. Recitesc Harry Potter in fiecare vara. Ma uit la Gilmore Girls in fiecare vacanta. Scriu cuvinte fara noima pe banca cand ma plictisesc. Ma atasez mult prea tare de lucruri si persoane. Dimineata ma trezesc mereu cu o alta melodie in minte, pe care o fredonez pe tot parcusul zilei. Cand nu am chef, ma uit pe geam minute in sir. Imi verific dulapul in fiecare zi: daca s-a deschis o poarta spre Narnia sau un Maurice a aparut acolo din senin? Cant cand sunt singura acasa sau cand spal vasele. Some things never change...

5. ...Pfui, nu am idee. Pai, sunt la profilul de stiinte al liceului nostru. Imi place destul de mult pe acolo, pentru ca am profesori competenti (care ne dau teze ca si doctoratele...) si niste colegi minunati. Vreau sa fiu medic, cel mai probabil pediatru, pentru ca am ceva legatura ciudata cu copiii. Cand ma duc in vacante, sunt un fel de dadaca. Dar nu sunt platita, n-aveti nicio grija. In plus, nu sunt genul cu: la ora asta te culci, acum mananci, apoi blablabla. Au motive sa ma iubeasca, ce mai :D Si mai sunt si pe mintea lor: ati zis cumva baba-oarba? Ma bag si eeeeeeu!

6. Vacanta asta o sa fie o vacanta de neuitat! Am spus! Mi-am facut si o lista, pe care o sa o scriu aici in prima zi dupa ce se inchide inchisoarea, ca sa vedeti ce imi poate capul :)) 
Tumblr_mjgjork50g1r0i9t4o1_500_large

7. Nu pot sa traiesc fara: carti (well, you didn't expect this...) ciocolata, cafea, MP4-ul meu, blog, prietene si parintii mei (care sunt awesome!). Si ma duc vinerea viitoare la concert la Deep Purple  \m/ cu tricoul meu norocos "Rock'n'roll forever", pe care l-am pictat singura si a iesit mai mult decat awesome. Chiar daca e fostul tricou a lui tata, merge si-asa... Si avem bilete in Golden Circle (muhahaha).

Data aviatoare cand ma mai pune cineva sa scriu despre mine, dau copy-paste. Punct.
Blogger-itele nominalizate de mine sunt (tobele, va rog...):
Greeeeu. Maine revin cu noua rubrica, ma gandeam ca e mult mai potrivit sa o pun de Ziua Copilului. Asadar, fiti pe faza :)



12 comentarii:

Sayuki spunea...

Mercic frumos pentru nominalizare >:D< Am sa ma ocup.aa..zilele astea :D

Vero spunea...

Mersi măi ^.^ Am s-o fac... să sperăm zilele astea, înainte să pun și recenzia Uncommon Criminals.

Ralu spunea...

Mulțumesc pentru nominalizare! Sper să am timp să o postez cât de curând. :)

Angiie :"3 spunea...

sunt interesante blogurile , s-a muncit mult la ele. :)

dark_eyes spunea...

Toate blogurile au o munca titanica in spate :)

Larisa Papy spunea...

Multumesc de nominalizare! Sper ca la toamna sa auzim ca ai avut intradevar vara de neuitat dorita!

roxtao.com spunea...

Multumesc pentru nominalizare! Doamne, spune-mi ca o sa vii la facultate in Bucureti. Sau macar in vreo vacanta ceva, sunt tot mai curioasa sa te cunosc si in viata reala! :D

dark_eyes spunea...

Cu mare drag! :)) Sa stii ca exista sanse de 90% sa vin vara asta pana in Bucuresti. Asa ca e posibil sa ne vedem :D

Eny eNy spunea...

Multumesc de nominalizare >:D< De abia astept sa vad ce posteazi la vara :D

Eny eNy spunea...

gata :D uite aici : http://denisamada.blogspot.ro/2013/06/versatile-blogger-award.html
ms mult

Ralu spunea...

Gata leapșa. Click aici. :D

roxtao.com spunea...

I finally did it :)) http://roxtao.com/2013/06/27/leapsa-10-11/

Trimiteți un comentariu