Harry Potter Challenge

sâmbătă, 22 iunie 2013

| | |
Paaai, dragii mei Potterheads, a venit vara... Stiu, stiu, va ganditi ca e un alt post cu "Iei, mi-am aruncat manualele pe foc si acum trebuie sa le platesc", dar m-am gandit sa o las balta de data asta si sa trec la subiect. Stiti voi, vara e perioada din an in care speri ca o sa vina lucruri bune cu carul, ca o sa fi liber si ca o sa faci tot ce vrei. Mda, nu o sa neg, categoric vara inseamna si asta. Insa cred ca cel mai mult din acest anotimp ador perioada mea de "true potterhead". Pentru ca, acum... 9 ani (o, Doamne, noua ani???) am inceput seria care avea sa imi transforme copilaria, adolescenta (si viata, cel mai probabil) intr-o experienta magica, care imi va deschide si mai tare apetitul pentru lectura, care ma va face sa cred ca exista magie cu adevarat, chiar daca nu implica mereu o bagheta. Nu v-ati prins inca de ce vorbesc? (Sunteti de pe Marte sau ce?). Asadar, pentru ca am vazut (si mi-am inchipuit) ca o sa fie destui doritori, m-am gandit sa imi fac traditia publica, ca sa o poata pune in practica orice fan la fel de innebunit ca si mine.
*Let the Harry Potter mania begin!*
Okay, nu ma prea pricep eu la discursuri si dat instructiuni, asa ca o sa va spun cum fac eu. In fiecare vara,
chiar pe la inceput, iau cele 7 biblii fantasy langa mine, impreuna cu toate obiectele HP pe care le detin si incep sa ma citesc ca si o obsedata minunile lui Jo Rowling. Si le citesc, si le citesc si probabil ca le termin in doua, trei zile. Dupa care fac o pauza de o saptamana, timp in care imi jelesc copilaria si apoi ma apuc de filme. De preferat toate intr-o zi, dar asta necesita multa cofeina. Asadar, dupa exemplul asta, iata ce aveti voi, cei care va inscrieti la challenge, de facut:

  1. Sa cititi toate cartile sau sa vizionati toate filmele (puteti sa indepliniti una sau ambele conditii).
  2. In timp ce faceti asta, intr-o pauza, faceti o poza (sau mai multe) cu volumele si locul in care cititi si chestiile HP pe care le aveti (daca aveti, daca nu, nu este nicio problema).
  3. Sa scrieti un post (sau, daca nu aveti blog, sa imi trimiteti mie un mail) cu citatele voastre favorite, cu scenele care v-au marcat din film si... ei, stiti voi, cu cele mai awesome momente HP.
  4. Sa imi spuneti de ce este importanta seria pentru voi.
  5. Cand faceti punctele 3 si 4, nu uitati sa cautati niste poze awesome (sau puteti sa le faceti chiar voi) cu HP, de genul celor care le-am pus eu aici; asta ca sa va prinda si pe voi melancolia, eu aproape am plans cand am rasfoit pozele :(
  6. Have fun! Cel mai important :D
V-as ruga sa imi spuneti cei care vreti sa va inscrieti. Durata este de azi si pana la sfarsitul verii si puteti sa va inscrieti in orice zi, la orice ora.
Asadar, dragii mei potterheads, va bagati? 

P.S.: Pe masura ce fac si eu challenge-ul, o sa scriu aici un fel de model dupa care sa va ghidati. Pentru ca sunt pasta la explicat :P Scuzeee

12 comentarii:

corisbookfrenzy spunea...

Mulțumesc că mi-ai dat idei. Nu contează că am citit cărțile astea de atâtea ori că știu părți din ele pe de rost... Damn it!

Sayuki spunea...

Foarte tare provocarea ta:) Sper sa se alature cat mai multi, eu insa am descoperit HP abia vara trecuta, cand am citit primele 4 volume, asa ca vara asta am sa continui doar. La fel si cu filmele; am impresia ca le-am vazut doar pe primele 3... Si pentru mine HP si vara au ajuns oarecum legate, n-am putut sa incep volumul 5 in restul anului, trebuia sa vina vara...vara care, trebuie sa recunosc, a venit ciudat de repede, parca prea repede O.o
Si...wow, citesti toata seria in 2-3 zile? O.o Stiu ca eu sunt pritnre aia carora le place sa faca absolut totul pe indelete si sa savureze momenul, care citeste o carte in 2-3 zile...dar totusi! Ma uimesti! O.o
Succes la provocare si vacanta placuta >:D<

dark_eyes spunea...

@Cori: Cu mare drag! Ei, ma bucur sa dau de potterheads :)
@Sayuki: Te bag si pe tine, orice persoana care citeste HP vara asta e clar in challenge ;)
Vacanta frumoasa si tie!

Paun Catalina Cezarina spunea...

Hmm eu ti-am luat-o inainte de o luna de zile citesc atunci cand am timp si am ajuns la volumul al 5 lea Ordinul Phoenix, cand eram mica din pacate nu am citit decat prima carte, si nu am vazut decat primele trei filme, insa acum o luna mi-am cumparat intreaga serie si mi-am propus sa o termin de citit in cateva saptamani! eu nu am timp chiar atat de mult sa stau sa citesc intr-una, dar mie mi se pare cea mai fascinanta serie posibila, e superba, nu ai cum sa nu indragesti personajele si misterul care planeaza in carti il indeamna pe cititor sa citeasca interesat de aflarea secretelor! pe mine multe pasaje ma determina sa zic wow, pe asta nu o credeam sau nici nu imi imaginam ca xyz putea sa se intample! nota 10 seriei HP! pai cand termin seria revin cu pareri si cu ce ai cerut tu in challenge!:)

Diana DD spunea...

Suna foarte interesanta aceasta provocare si mi-ar face placere sa o fac. Momentan ma chinui si eu sa imi fac blog si cred ca pana la sfarsitul verii voi reusi sa il asamblez si sa fac si acest challenge.
Cred ca au trecut...cat oare...6 ani? Da, 6 ani de cand am terminat aceasta minunata serie. Obisnuiam sa citesc pana ma usturau ochii si pe buna dreptate, stand in fiecare zi cu cate o carte HP care avea peste 400 de pagini alt scenariu nu am.
Lumea Harry Potter a fost o alinare si un loc in care ma regaseam. Ma imaginam deseori in ipostaza de vrajitoare si o puneam pe sora mea sa se joace cu mine, in timp ce ma credeam imbatabila si ii faceam felu' lui Voldemort.
Vremuri bune ce sa mai...Seria asta a dat un gust delicios copilariei mele si trebuie sa iti multumesc tie, deoarece cu ocazia asta voi reciti seria.

dark_eyes spunea...

@Catalina: Okey, abia astept!
@Diana DD: Mult succes cu blogul! Nu uita sa imi lasi un link cand reusesti, iar daca te pot ajuta cu ceva, te rog sa imi spui :D Nu-s mare maestru, dar m-am deprins cu blogger-ul de doi ani si ceva.
Cu mare si mult drag! Si iti multumesc si eu ca te inscri :)

Vero spunea...

Uraaa:)) Eu sunt prima pe lista ^.^ Am memorat toate cartile, dar asta nu ma opreste sa le mai citesc o data. Poti sa-ti povestesc cuvant cu cuvant primul volum:))

dark_eyes spunea...

@Vero: Deci nu-s singura :) Gata, esti oficial in challenge!

Ale Criss spunea...

Ma bag, dar nu momentan pentru ca mai am de citit volumele 5,6 si 7 (stiu, sunt varza)

BuburuzaBia spunea...

draguta initiativa, dar din pacate n-am nici unul dintre din volumele Harry Potter...poate o sa ma uit la filme. :)

Roxana Matfei spunea...

Foarte draguta provocarea!!!
Ma inscriu si eu! :D

dark_eyes spunea...

Multumesc!

Trimiteți un comentariu