Inainte de culcare #1

luni, 10 iunie 2013

| | |
Vreau sa ii multumesc pentru sansa de a participa la aceasta provocare BuburuzeiBia, care a venit cu acesta provocare frumoasa :) Multumesc frumos de invitatie! In ce consta provocarea? Nimic mai simplu! De fiecare data cand incepeti o carte, trebuie sa o fotografiati seara, cum sta ea cumintica si va asteapta pe pat si sa spuneti doua-trei cuvinte despre ea. Sper sa o faceti cat mai multi. Pentru mai multe datalii, blogul Atunci si Acum e mereu deschis :D Astea fiind spuse, sa-i dam drumul, ca sa ma pot duce sa imi savurez lectura.
In seara aceasta, pe perna ma asteapta "Iubita locotenentului francez" de John Fowles, cartea primita de la Libris pentru recenzie. Desi am inceput-o destul de greu, pot sa spun ca sunt vrajita de cat de frumos descrie autorul peisajele maritime din Anglia. Plus ca abia astept sa aflu trecutul protagonistei. Abia astept sa ii fac recenzie, ca sa pot sa aflu ce parere aveti despre ea :)

6 comentarii:

BuburuzaBia spunea...

ce dulce e bebele buburuza! te-am adaugat! mersi si eu!

Anca spunea...

Lectură plăcută! Arată bine cartea.

Vero spunea...

Ceee drăguță e buburuza ^.^ Hai, măi, spor la citit :)

dark_eyes spunea...

Multumeeesc :) Vai, abia astept sa vad ce Dumnezeu se intampla in carte, deja ma termina suspansul!

iri spunea...

am citit si eu iubita locotenentului francez si e absolut mirifica :x

Ralu spunea...

Lectură plăcută! Buburuza e super adorabilă. <3

Trimiteți un comentariu