Planuri pentru o vara awesome aka lista pe care o asteptati voi :D

joi, 20 iunie 2013

| | |
Pff, nici macar nu s-a sfarsit cu adevarat scoala si eu am intrat in mood-ul de vara. Azi nu a mers nimeni la scoala, asa ca stau aici si imi revad lista cu ce am de facut si ma gandesc daca o sa ies in secolul asta din starea melancolica care persista de trei-patru zile. As vrea ca vara asta sa fie una superba, in care sa pot face tot ce vreau, sa ma distrez, sa raman cu amintiri frumoase, dar nu stiu de ce am sentimentul ca iar ajung sa stau la ora 12 in fata televizorului, inca in pijama cu ditamai ciocolata in mana. Si totusi, asta nu se va intampla daca o sa respect LISTA ANTI-PLICTISEALA PENTRU O VARA AWESOME!
Tumblr


In prima saptamana... am sa fac o zi din "dieta" asta:

  • Dimineata- 1 felie de paine cu Nutella+ o cana de lapte+ cafeaua cea de toate zilele (mai tarziu)
  • Intre mese- 2 batoane de Snickers+ o punga de ceva saraturi+ o Cola la doza
  • Pranz- pizza+suc
  • Intre mese- o cutie de inghetata+ tortillas cu sos de branza
  • Seara- oreo cu lapte
  • Gustarea de la miezul noptii- asta o planific pe loc, ca sa nu am timp sa ma gandesc :))
Dupa care, am sa zac o saptamana in pat cu toxiinfectie alimentara...
    1. Fac maraton cu filme Harry Potter, toate intr-o singura zi
    2. Recitesc toate cartile Harry Potter (asta este un soi de traditie, in fiecare vara citesc HP; ma gandeam sa fac un challenge, ce ziceti va bagati?)
    3. Fac recenzii la absolut toate cartile  din caietul meu, care ma tot asteapta sa le scriu pe calculator... 
    4. Scriu cate un capitol pe saptamana la "Between Worlds"
    5. Citesc toate cartile de pe lista :D
    6. Ies in oras cu fetele macar o data pe saptamana
    7. Fac o zi de fangirling cu Irina
    8. Merg la cel mai tare film ever (de MI e vorba)
    9. Maraton "Lord of the Rings" si "The Hobbit"
    10. O zi cu filme Disney
    11. Stau prin parc (meditand la sensul vietii/ citind/ascultand muzica)
    12. Vad absolut toate filmele pe care le vreau
    13. Termin "Supernatural"+ "Game of Thrones" (am ramas putin in urma cu episoadele din sezonul 3)+ Merlin+ Gilmore Girls
    14. Blog #YOLO
    15. Ma apuc de "Assassin's Creed" (asta e un joc PC superb!)
    16. Ar trebui sa invat la bio pentru testul initial daaaar...
    17. Ii citesc Cristinei ( o prietena) toate cartile din "Cronicile Wardstone"
    18. Strang niste bani...
    19. Invat sa crosetez, ca sa pot sa imi fac fulare HP
    20. O sa ma duc (a se citit "o sa ma las tarata" de mama) la niste cumparaturi
    21. Lucrez la engleza (Cambridge-ul nu se ia singur!)
Mda, cam aste e toata tarasenia (pare destul de scurta, hmm). Daca mai imi vine ceva prin minte, o sa adaug aici. La sfarsitul verii o sa scriu ce am facut si ce nu. Daaar, pana atunci, sa va scriu si lista cu ce am de citit...
  1. Viata lui Pi-Yann Martel
  2. Parcul Mansfield- Jane Austen
  3. Persuasiune- Manastirea Northager- Jane Austen
  4. Emma- Jane Austen
  5. Carcera- Catherine Fisher
  6. Pentru cine bat clopotele- Ernest Hemingway
  7. Arthur si piatra magica- Kevin Holland
  8. La rascruce- Kevin Holland
  9. Mostenirea familiei Van Alen- Melissa de la Cruz
  10. Razboiul Z- Max Brooks
  11. Wicked- Gregory Maguire
  12. Lost days of summer- Katie Flynn
  13. Aralorn- Patricia Briggs
  14. Solace of the road- Siobhan Dowd
  15. Warm bodies- Isaac Marion
  16. Inca de pe atunci vulpea era vanatorul- Herta Muller
  17. Frumosii- Scott Westerfeld
  18. Numere- Rachel Ward
  19. Dragonul maestatii sale- Naomi Novik
  20. Tronul de jad- Naomi Novik
  21. Razboiul pulberii negre- Naomi Novik
  22. Pe apa sambetei- Ileana Vulpescu
  23. Origin- Jennifer L. Armentrout
  24. Creatura- Nely Cab 
  25. Crima pe terenul de golf- Agatha Christie 
  26. Orele indepartate- Kate Morton
  27. Stranii surate- Terry Pratchett
  28. Imagini miscatoare- Terry Pratchett
  29. Prin cele strainatati- Terry Pratchett
  30. Cand esti vrajitoare...- Carolyn MacCullough
  31. Fairies in my fireplace- R. L. Naquin
  32. The book thief- Markus Zusak
  33. Crown of midnight- Sarah J. Maas
  34. Cursed- Jennifer L. Armentrout
  35. The Eternity Cure- Julie Kagawa
  36. Flight- Alyssa Rose Ivy
  37. Grimm Diaries Prequels- Cameron Jace
  38. Heist Society 1- Ally Carter
  39. Uncommon criminals- Ally Carter
  40. Perfect scoundrels- Ally Carter
  41. Legend- Marie Lu
  42. Life before legend- Marie Lu
  43. Prodigy- Marie Lu
  44. Looking for Alaska- John Green
  45. Luminosity- Stephanie Thomas
  46. Mila 2.0- Debra Driza
  47. Obsessions- Jennifer L. Armentrout
  48. Harry Potter series- J. K. Rowling
  49. Shadow and bone- Leigh Bardugo
  50. Snow White Sorrow- Cameron Jace
  51. When the Sea is Rising Red- Cat Hellisen
  52. Earth Girl- Janet Edwards
  53. O dragoste- Dino Buzatti
  54. Mare Tranquillitatis- Katja Millay
Mda, cam asta este tot :) Asadar, o vara frumoasa tuturor! Eu am zburat, dar revin cu recenziile promise azi si maine. Promit!

11 comentarii:

Vero spunea...

Insfarsit cineva cu o lista de lectura mai lunga decat a mea:)) Asteptam ziua asta:)) Eu n-am avut inca timp sa-mi fac decat lista de lecturi, dar trebuie sa imi propun ceva gen maraton de seriale, maraton de citit, stii tu.
Si mie mi-ar face placere sa recitesc HP:) Fa challenge.

Anca spunea...

Cââte cărți.
Păi, aștept să îmi trimiți un fular HP.
Ah, și eu mai am de citit ultimul volum din HP, așa că nu vreau să le recitesc tocmai vara asta, poate cea viitoare.
Dar la maratonul HP de filme mă bag.
Eu trebuie să citesc foarte multe cărți vara asta pentru ca la toamnă - de ziua mea- să nu mai am ce citi și să pot să cumpăr maaaare grămadă.
Trebuie să îmi fac și eu listă din asta neapăraat.

Vară plăcută, eu am examen. X_X Nici nu vreau să mă gândesc.

Wild Rose spunea...

DOP DE RIDICHE AI UITAT DE TABARAAAAAAAAAAA

Anonim spunea...

Buna Alexandra. Stiu ca poate nu are legatura cu acest articol insa nu stiu unde sa las acet comentariu. Am vazut lista "Curand si in Romania" de pe blogul tau si aproape am facut infarct! Atatea carti! Wow! Ce vreau sa aflu este daca aceste carti vor aparea in curand adica anul acesta sau cel putin in 2014 sau crezi ca "in curand" inseamna mai mult? Adica, de unde stii ca vor aparea si de abea astept continuarile cartilor mele preferate si in special de abea astept prima carte din seria Delirium.

roxtao.com spunea...

Oh, ce dor imi faci de vremurile in care aveam si eu cate 3 luni de vacanta... Foarte misto planurile, foarte misto si "dieta", iar de lista de lecturi nici nu mai zic! Destule titluri de acolo sunt si pe lista mea de ceva vreme, mereu sper sa apuc sa le citesc. Dar vad ca de vreo saptamana sunt tare lenesa, citesc cate 20 de pagini pe zi, cu toate ca e interesanta cartea.. Si in 4 zile am de facut recenzie pentru o ALTA carte pe care nici macar nu am inceput-o! :))

iri spunea...

mamaaaaaaaaa ce de carti <3

dark_eyes spunea...

Urmeaza un comentariu urias :)
@Vero: Da, sa traiti! Acum ma apuc sa scriu postarea :D
@Anca: Cand fac primul fular, iti trimit o poza si daca iti place, al tau e :)
@Wild R.: Damn! Las' ca o pun...
@Anonim: Buna! Cartile de la "Curand si in Romania" apar ori in cursul acestui an, ori in cursul anului viitor. Stiu sigur ca o sa apara deoarece la unele s-a facut reclama din partea editurii. Restul fac parte din serii si editurile gen Leda nu le abandoneaza asa. Nici la Litera sau Rao nu se prea intampla, desi la ei ritmul este mult mai lent. Esential este ca vor aparea!
@Rox: Te inteleg perfect! Nu stiu de ce, dar de o saptamana nu gasesc nimic sa ma atraga. Parca azi ma simt mai bine si am inceput o carte de Buzzati. Pare frumoasa!
@ Iri: Dap, stiu! Abia astept sa le devorez pe toate!

Anonim spunea...

Ok, mersi mult. Chiar eram suparata pt ca nu stiam cand o sa apara unele carti. Acum stiu macar ca o sa apara cat de cat in curand :D

Roxana Matfei spunea...

Ohhh...cate caarttii!!! As vreau si eu iar o vacanta asa lunga :( Sa stau toata ziua si sa citesc :(

Cristian spunea...

Adauga la lista asta lunga o carte romaneasca foarte buna. Se numeste "Mireasma trandafirilor salbatici" de Sorina Popescu.

dark_eyes spunea...

@Cristian: Multumesc pentru recomandare, acum dau o cautare pe google sa vad despre ce este vorba :)

Trimiteți un comentariu