Top 3 (leapsa) + Creatura curand in librarii :D

duminică, 16 iunie 2013

| | |
Buna dragilor! Stiu ca in ultimul timp nu v-am mai acordat atat de mult atentie pe cat trebuia, dar n-aveti grija, vine vacanta :) Deja pluteste aerul ala de libertate in aer si eu pur si simplu mor de fericire! Asa ca, de azi, pregatiti-va! Revin cu torentul :) Maine am in plan recenzia de la "Destine la limita" ( mama, ce mi-a placut cartea!), marti de la "Iubita locotenentului francez" si trebuie sa pun miercuri lista cu lucrurile mele traznite de facut in vacanta (si cu cartile pe care vreau sa le citesc). Cam am de lucru, nu?
Pana una alta, TheoRyaMarya a fost foarte draguta si mi-a dat o leapsa... destul de dificila! Multumesc mult :*
 TOP 3 cele mai bune carti parcurse pana in luna Iulie:

In ordine total aleatorie, nu pot sa aleg...

  • Monster in My Closet- R.L. Naquin
  • Clockwork Princess- Cassandra Clare
  • Obsidian- Jennifer L. Armentrout
TOP 3 dezamagiri:
  • The Elite- Kiera Cass
  • Unique- Alison Allen- Gray
  • Requiem- Lauren Oliver
TOP 3 carti de la care aveai mai multe asteptari:
  • Orasul ingerilor cazuti- Cassandra Clare
  • The Elite- Kiera Cass
  • Marele Gatsby- F. Scott Fitzgerald
TOP 3 carti ce ti-au intrecut asteptarile:
  • Tinuturile joase- Herta Muller
  • Cismigiu et. Comp- Grigore Bajenaru
  • Destine la limita- Katie McGarry
TOP 3 personaje masculine ce te-au dat peste cap:
  • Will Herondale (now&4ever)- Dispozitive Infernale
  • Augustus Waters- Sub aceeasi stea
  • Noah Hutchins- Destine la limita
TOP 3 carti de citit intr-o zi de vara:
  • Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere- Jennifer E. Smith
  • In the band- Jean Haus
  •  Fata de hartie- Guillaume Musso
Poate sa o ia oricine, insa cei de la lista de bloguri pot sa se simta invitati intr-o masura speciala :D Glumeam, fiecare o face daca are chef!
Asa, acum mai am o veste sa va dau si ma retrag. La editura Leda va aparea curand o carte pe care o asteptam de ceva timp :)
Sunt, în acelaşi timp, şi mai mult, dar şi mai puţin decât o fiinţă umană. Sunt, prin cine ştie ce întâmplare miraculoasă, încă în viaţă. Aceasta este povestea primei mele iubiri, povestea vieţii mele trecute şi povestea renaşterii mele…

Isis Martin, o fată de şaptesprezece ani dintr-un orăşel obscur din sudul Texasului, începe să sufere de tulburări de somn, după ce o siluetă neagră înaripată îi tulbură visele, hărţuind-o. Nu trece mult până când Isis se hotărăşte să-şi înfrunte frica, descoperind cu surprindere identitatea celui care se ascunde în spatele vietăţii amenințătoare cu chip uman. Şirul descoperirilor nu se opreşte însă aici…
Când Isis îi cere necunoscutului să demonstreze că nu este o plăsmuire a imaginației ei, acesta acceptă provocarea cu bucurie. Astfel, frumoasa adolescentă ajunge să îi cunoască pe membrii unei familii din spiţa divină a acelora de mult uitați de omenire.
Romantismul, senzualitatea explozivă, pericolul şi întâmplările dincolo de puterea de înţelegere a muritorilor o însoţesc pe Isis pe drumul ei spre o iubire nepermisă, de natură să schimbe legile pământeşti. În mod sigur, această extraordinară călătorie îi va captiva şi încânta pe iubitorii poveştilor de dragoste. Iar povestea se află de-abia la început…

Nely Cab locuieşte în sudul Texasului, împreună cu soțul şi fiul ei. Pe lângă scris, lui Nely îi place să deseneze şi să picteze. Ilustrația cu copacul de pe coperta acestei cărți este una dintre lucrările ei.
Creatura este primul roman dintr-o serie semnată Nely Cab. Pentru mai multe informaţii despre autoare accesaţi: www.nelycab.com

Puteţi vizualiza aici trailerul cărţii http://www.youtube.com/watch?v=4UvzCRr_vlA

Cartea are 448 pagini, formatul 13 x 20 cm, ediţia este broşată şi preţul de listă 39,90 RON. La precomandă beneficiaţi de 25% reducere şi transport gratuit.

7 comentarii:

Anca spunea...

CREATURA. ABIA. AȘTEPT!
Ce evoluție aici! Văd atâtea cărți în engleză! :)
Și la mine plutește aerul de libertate, și de asemena, sunt super fericită, chiar dacă am examen.
Aștept lista de lecturi, sunt curioasă!

dark_eyes spunea...

DA! SI EU! :))
La asta ma gandeam si eu cand am facut topul. Am inceput sa imi neglijez limba materna :|
Pfff, tu nu trebuie sa te stresezi pentru examen :)) O sa iei cele mai mari note, parca vad!
Vine lista :D

Vero spunea...

Hui, și eu am făcut-o și a fost cam dificil:)) Mi-am postat și lista de lecturi dar arată cam nașpa fiindcă sunt destule de citit, dar am să supraviețuiesc, ok?
Sunt super-nerăbdătoare să îți văd lista. Îmi place să văd liste de lecturi:))

Ale Criss spunea...

Cismigiu & comp. mi-a placut la nabunie. Mi se pare ca exista si o continuare, dar nu sunt sigura.
Cat despre Will, nu stiu ce sa zic. Am citit doar primul volum si mi s-a parut un personaj bun (desi cam nesimtit la sfarsit). Sper sa imi schimb parerea dupa urmatoarele carti.

Cred ca o sa iau si eu leapsa, daca nu te superi :>

dark_eyes spunea...

Si mie mi-a placut! Da, exista o continuare, ii spune "Buna dimineata, baieti!" si este si ea geniala.
Will e super awesome de la volumul doi. Trebuie sa citesti si vol. 2 s 3!
Linistita, sa imi lasi un link cu topul!

roxtao.com spunea...

:D Big like! Sunt cateva titluri care sigur ar aparea si in topul meu!

P.S. Promit ca in weekendul asta ma organizez mai bine si iti trimit Candy! In fiecare weekend de cand am terminat-o imi tot propun sa fac pachetul si daca nu ma apuc fix in momentul ala, uit! Si imi amintesc luni, cand imi spun ca in weekendul urmator o sa fac :)) Si mai si tin cartea fix langa birou, ca sa nu uit!
Mii de scuze! Cateodata ma surprind si eu pe mine cat de dezorganizata sunt :)

dark_eyes spunea...

Te rog mult de tot sa nu te stresezi cu Candy! Stiu ca esti foarte ocupata, de aceea nici macar nu mi-a trecut prin minte sa iti reamintesc. Sunt sigura ca atunci cand o sa poti o vei trimite inapoi :)
Pff, nu cred ca poti fii mai dezorganizata ca si mine. Am impresia ca intr-o zi o sa imi pierd capul!

Trimiteți un comentariu