Finalul maratonului de lectura- bilant :D

luni, 15 iulie 2013

| | |
Cum a zburat si saptamana trecuta... Parca ieri intram in vacanta :( Am inceput sa constientizez tot mai mult ca timpul zboara cu o viteza mult prea mare, ca sunt atatea lucruri pe care vreau sa le fac si nu pot. Mi-ar folosi o clepsidra ca si a lui Hermione. Mi-as dori sa pot sa pun "stop" cateodata, sa stau si sa privesc dar sa nu fac parte din lume. Sa pot admira haosul, pentru a-l putea preveni. Si totusi, e mai bine sa stai pe tusa sau doar sa traiesti haotic, asa cum iti cere viata?
Pff, iar m-am bagat in sentimentalisme si imi cer scuze. Doar ca nu stiu ce e si cu timpul asta. Inca nu am reusit sa ma prind cum functioneaza (si oare o sa o fac vreodata?).
Anyway, multumesc mult Larisa pentru ca ai avu o idee atat de frumoasa, care mi-a diminuat putin vraful de carti necitite. Am reusit, cu acesta ocazie, sa ma mai organizez si eu, sa imi dau seama ca pot jongla cu mai mult lucruri in acelasi timp, ca nimic nu e imposibil daca vrei cu adevarat sa reusesti :D Cine spune ca sa faci ceea ce iti place nu poate sa fie si ceva care te lasa cu o invatatura?
Hai sa va spun ce am citit eu...
Prima zi o puteti vizualiza aici: http://www.alexandraslibrary.blogspot.ro/2013/07/maratonul-de-lectura-prima-zi.html

A doua zi:
Pagini citite: 205
Pagini citite in total: 715
Carti terminate: 0
Am inceput sa citesc "Creatura", o carte care m-a dezamagit teribil, dar nu uitati: totul tine de gustul fiecaruia. Sunt destule recenzii pozitive, cititi cat mai multe si va formati voi o parere. Recenzia mea vine maine :D

A treia zi:
Pagini citite: 243+ 50= 293
Pagini citite in total: 1008
Carti terminate: 1

Am terminat "Creatura" de Nely Cab si m-am apucat de cel de-al doilea volum al seriei "Heist society" de Ally Carter, "Uncommon criminals". Ce pot sa mai spun: e clar una dintre seriile mele favorite! Si il iubesc pe Hale, dar asta era din oficiu :)

A patra zi:
Pagini citite: 248
Pagini citite in total: 1256
Carti terminate: 1

Am terminat "Uncommon criminals" si a trebuit sa fac o pauza. Tabara NaNo avea si ea nevoie de atentie...

A cincea zi:
Pagini citite: 328
Pagini citite in total: 1584
Carti terminate: 1

M-am avantat in cel de-al treilea volum al trilogiei lui Ally, "Perfect scoundrels" si l-am terminat cat ai clipi. A fost una dintre cele mai frumoase carti citite de mine si nu imi vine sa cred ca trebuie sa imi iau la revedere de la Kat, Hale si echipa de soc. O sa imi lipseasca teribil :((

A sasea zi:
Pagini citite: 106
Pagini citite in total: 1690
Carti terminate: 1

Ca sa mai uit de necazul meu cu Heist Society m-am apucat de "Warm bodies" de Isaac Marion. Din pacate nu am fost foarte activa in ale cititului...

A saptea zi: 
Pagini citite: 142
Pagini citite in total: 1832
Carti terminate: 1

Pe ultima suta de metrii m-am ambitionat si am terminat "Warm Bodies", o carte amuzanta si usurica care mi-a placut destul de mult. Si iata ca am reusit sa duc acest challenge pana la capat cu succes :) Nici la NaNo nu stau prea rau; mai am putin si ajung la 9000. Yey!

Am urmarit blogurile care au intrat in maraton si chiar pot sa spun ca intreaga populatie cititoare s-a pus serios pe treaba. Ma bucur ca am reusit sa participam atat de multi. A fost o ocazie buna pe care nu trebuia sa o ratam. Multumim Larisa, pentru imbold si mobilizare! Sper sa se mai faca provocari de genul!
Ei dragilor, eu am zburat. Trebuie sa imi fac bagajul pentru tabara, sa mai scriu la NaNo, sa programez recenziile, si sa le si scriu. Plus ca "Mare Tranquillitatis" ma asteapta sa o incep si sa o dau gata azi. Zi aglomerata (din nou). Voi ce mai faceti? Sunteti la fel de ocupati? 

4 comentarii:

Anca spunea...

Felicitări!
Eu am intrat în veșnica reading slump și nu mă pot concentra cât să citesc o carte.

Ralu spunea...

Wow, 7 cărți, e chiar super! În continuare așteptăm și recenziile. :D

Hogof A spunea...

Imi pare rau ca nu am participat la maraton! :( Oricum a fost o idee foarte draguta! Eu inca am un munte de carti care asteapta sa fie citite!

Ralu spunea...

Me again. :D
Ai primit o leapșă de la mine: Shine On.

Trimiteți un comentariu