Inainte de culcare #2 si inceputul meu de vacanta

marți, 2 iulie 2013

| | |
V-am spus ca nu scapati de posturile mele aiurite :D
A trecut ceva vreme de la prima postare "Inainte de culcare" si am inceput si terminat trei carti de atunci, dar am fost extrem de aiurita (nicio noutate) si am uitat complet. Mda, pai, revin! Pentru cei ce nu stiu, acesta provocare este lansata de BuburuzaBia, pe a carui blog puteti gasi mai multe informatii daca vreti sa adoptati acest challenge. Eu va invit cu mare drag!

Scuzati calitatea, stiti voi ca bietul telefon a trecut prin multe traume (acum trei saptamani l-am pierdut; defapt il uitasem in laboratorul de info si l-am regasit dupa o zi). Asadar, in aceasta seara nu ma pot hotari intre "Orele indepartate" de Kate Morton si "Heist Society" de Ally Carter. Probabil ca o sa citesc cateva pagini din ambele, ca mai apoi sa dorm mai ceva ca si un tanc. Sunt obosita de mor, desi e vacanta...
Despre prima carte pot sa spun ca deja o ador, pentru ca iubesc stilul lui Kate si abia astept sa vad ce intrigi si secrete mi-a mai pregatit. Celalalte doua carti traduse la noi sunt excelente, le recomand cu caldura. Ii multumesc matusii, care mi-a luat cartea de ziua mea (desi nu stie de existenta acestui blog, dar trecem peste).
De romanul lui Ally ce sa va mai spun... Stiti deja cat o ador pe autoare! Sunt la pagina 50 si imi place de mor. Are asa un stil superb, unic, amuzant! Ma da pe spate cu fiecare carte. Si pot sa spun ca volumul de fata este la fel de bun ca si Gallagher Girls. Poate chiar mai bun, dar inca nu pot sa imi formez o astfel de opinie.

Acum... A MAI AVUT CINEVA UN INCEPUT DE VARA ATAT DE TRAZNIT?
Nu stiu de ce, dar parca s-a intors lumea cu susul in jos. Am facut o gramada de chestii pe care nu le aveam in plan, m-am inscris la o gramada de challenge-uri si am reusit, intr-un sfarsit, sa imi asigur locul intr-o tabara (defapt doua). V-am lasat in ceata? Credeti-ma, si eu sunt!
Pentru inceput, nu imi vine sa cred, dar m-am inscris in Camp NaNoWriMo :D Yey, azi am fost ca si un unicorn hiperactiv, atat am fost de incantata de marea mea realizare. Aici e profilul meu. Acum continui Between Worlds si inca sunt destul de entuziasmata de idee, desi mi-am dat seama ca are enorm de mult hibe. Ei, le rezolv eu pe parcurs.
Ador imaginea <3
Puteti sa vedeti ce am mai scris pe Wattpad, unde public capitolele scrise in word. Aveti imaginea in lateral, gasiti voi.
De asemenea, m-am inscris si aici, la acest maraton de lectura, organizat de blogul Some books are to be tasted. Click ca sa vedeti ditamai provocarea. Si incepe de saptamana viitoare. Sper sa va bagati si voi, aveti sansa sa mai diminuati considerabil din lista de lecturi :) Oricum imi era in plan sa citesc cat pot, asa ca motivatia a venit la fix.
Nu uitati sa verificati blogul pentru detalii!
Bine-nteles, am mai taiat niste titluri de pe lista, puteti sa treceti pe acolo si sa va convingeti :)
Ei, cred ca, pe langa problemele personale (cu carul), cam atat am avut de spus ca sa va intereseze si pe voi. A, da, era sa uit de obsesia mea pentru Paramore. Nu ma pot opri din ascultat. Here's my favorite:

Voi ce ati mai facut prin vacanta? Pe la ce provocari v-ati bagat?

9 comentarii:

iri spunea...

si eu vreau de ceva vreme sa citesc ceva de kate morton. de-abia astept :x

Ale Criss spunea...

Vreau neaparat sa citesc Heist Society! Si sa ma inscriu la NaNoWriMo si Maraton. Pana la urma, e vacanta!

Leontina spunea...

Și eu particip la acel maraton de lectură, e exact ce-mi trebuia pentru a trece peste lenea care m-a apucat și să citesc așa cum mi-am propus :D

Larisa Papy spunea...

Mult succes cu NaNoWriMo! Sau defapt multa inspiratie?

Ma bucur ca participi si tu la maraton! O sa te trec pe lista cu participanti:)

dark_eyes spunea...

@Iri: Mie mi-au placut ambele carti, dar cred ca cea mai reusita a fost "Gradina uitata". Abia astept sa vad ce spui despre Kate!
@Ale: Ei, ma bucur sa vad atata entuziasm. Sa imi dai si mei profilul tau de camper!
@Leontina: Da, chiar bine a cazut! Altfel ciuciu mobilizare pe caldura asta :))
@Larisa: Multumesc! Chiar am nevoie...
Eu ma bucur cel mai mult, pentru ca ai avut o idee geniala!

Vero spunea...

Ceee drăguț e câinele:o3 Și ți-am zis eu că o să-ți placă Heist Society ^.^ Ally nu-i degeaba una dintre cele două autoare favorite ale mele.
Mă înscriu și la maraton, cu toate că asta însemnă să pierd o săptămână de NaNo. Trebuie să recuperez până atunci, fiindcă vreau să reușesc să fac chestia asta, la naiba ^.^

Ralu spunea...

Lectură plăcută! Și eu sper să pot citi ceva de Kate Morton. :D

Anca spunea...

Drăguț început de vacanță. La mine a fost brusc și nasol. Oricum, lectură plăcută!

Annein spunea...

Vacanta si lectura placuta, Alexandra :)

Trimiteți un comentariu