Leapsa cu elementele naturii

sâmbătă, 13 iulie 2013

| | |
Multumesc mult Ale Criss pentru acesta leapsa! Este una care ma face sa imi mai studiez biblioteca (si sa o mai aranjez)  :D

1. Gaseste o carte cu apa pe coperta.

Volumul doi din "Shadow Falls" de C.C.Hunter, Trezita in zori de zi, care ma asteapta sa ii transcriu recenzia...

2.Gaseste o carte cu albastru pe coperta


Una dintre cele mai frumoase carti, "Sub aceeasi stea" de John Green, de la editura Trei. Trebuie sa o cititi! E un must-read.

3. Gaseste o carte cu foc pe coperta


Inca o carte pe care o iubesc din tot sufletul: "Forsaken" de Jana Oliver, primul volum din saga "The demon trappers". O sa ii scriu recenzia vara asta, este una dintre seriile mele de suflet :D

4.Gaseste o carte cu rosu pe coperta

"Numere" de Rachel Ward, pe care nu am apucat sa o incerc inca, dar presimt ca nu mai are mult :)

5. Gaseste o carte cu ceva legat de pamant/natura pe coperta.

Cred ca "Orele indepartate" de Kate Morton nu mai necesita nicio introducere...

6. Gaseste o carte cu verde pe coperta.

Eu si obsesia mea pentru dragoni... Volumul doi din "Temeraire" de Naomi Novik, "Tronul de jad".

7. Gaseste o carte cu vant pe coperta.

Nu se poate sa nu citit seria asta: "Shadow Reader" de Sandy Williams. Cel de aici e volumul doi, "The shattered dark".

8. Gaseste o carte cu alb pe coperta.

"Fior" de Maggie Stiefvater, o carte pentru iubitorii de romance intens si fantasy.

9.Gaseste o carte cu rosu, verde, albastru si galben pe coperta.

Dupa indelungi cautari... "Stranii surate" de Terry Pratchett ;) Super autor!

O dau mai departe spre...

  • Irina 
  • Vero
  • Leontina
  • Furelise
  • Anca
  • Ralu
  • toata lista mea de blogroll; serios, luati-o toti (eu sunt prea obosita sa mai scriu, imi cer scuze, chiar nu vreau sa desconsider pe nimeni)
Sa aveti un sfarsit de saptamana excelent! Ne revedem luni, cu o noua recenzie! 

7 comentarii:

Cioburi de vise spunea...

O să fur și eu leapșa ! :D Îmi place și cu ocazia asta îmi mai verific biblioteca :) .

>:D<

furelise spunea...

He he ^_^ Multumesc pentru nominalizare :D Imi e simpatica tare leapsa asta ;;)

BuburuzaBia spunea...

frumoase coperti! :)

dark_eyes spunea...

@ Gabi: Linistita! Esti si la blogroll, deci da-i sa sune :D
@furelise: Cu mare drag! Ma bucur ;)
@Bia: Te rog sa iei si tu leapsa :D

Vero spunea...

Aaa, inca o leapsa:)) Am si Buquet sau cum se scrie chestia aia si n-am mai postat de o gramada de timp.
Mersi pentru leapsa, oricum si totusi la 7. e un pic ciudat, fiindca nu prea poti sa vezi vantul :-?

dark_eyes spunea...

Puf, tocmai acum te anuntam de ea :))
N-am gasit nimic mai bun la 7, mizam pe faptul ca se vede cum ii flutura pletele :D

Ralu spunea...

Mulțumesc pentru nominalizare. Cărțile tale sunt frumoase și variate. Voi completa și eu leapșa în curând. ^^

Poza de la 7 mi se pare foarte bună. Cred că e destul de greu să găsești ceva care să se potrivească la acel punct.

Trimiteți un comentariu