M-am intors :D (tabara draga, leapsa, chestii si trestii)

miercuri, 24 iulie 2013

| | |
Sunt aici, dragilor si nu, nu am murit! Am fost in cea mai awesome tabara de pe Pamant :) Imi pare rau ca nu am apucat sa imi programez postarile sau sa va raspund la comentarii, dar au fost zilele alea de care toti avem nevoie: in care stai afara cat poti tu de mult, alergand sau prostindu-te, razi pana te doare stomacul cu prietenii, legi noi legaturi, dansezi pe cele mai aiurea melodii pana simti ca iti cad picioarele, canti pana ragusesti la focul de tabara... A fost frumos, ba nu, mai mult decat frumos. Si pot sa spun ca mi-am dat seama de multe lucruri, ca am invatat destule despre oameni si viata si acum pot sa tin capul putin mai sus in si mai multe situatii.Cred ca m-am maturizat inca putin, chiar daca asta nu imi aduce o deosebita placere. O sa vina si pozele cand le voi primi. Nu ramaneti voi fara sa vedeti ce minunatie de loc am prins!
Paranteza: Ati auzit noua melodie de la Birdy? Eu chiar ador cantecul asta! Mi se pare atat de frumos si de meaningful :D Mama, ce dor mi-a fost de muzica mea! Inca o tura de Tranquila sau Thrift Shop si muream o_O Ei, asta e, cand esti cu gasca, asculti ce vrea gasca.

Am vazut ca am primit o leapsa foarte draguta de la Ralu, careia ii multumesc frumos!

1.Pune imaginea pe blogul tau:
Cu mare drag! Imi place de mor :))

2. Mentioneaza persoana care te-a nominalizat:
Done :)

3.Spune 7 lucruri despre tine:
Si se intampla din nou...

  1. Sunt aiurita.
  2. Imi ador muzica si nu mai suport comercialitatiile din ziua de azi.
  3. Sunt o persoana care tine mult la familie si prieteni.
  4. Mananc ciocolata ca si o obsedata si beau cafea ca si o drogata. 
  5. Desenez. Rar. Dar o fac.
  6. Nu ma fardez aproape niciodata. La ocazii speciale pun un rimel (care nu se prea observa). Si am o obsesie nesanatoasa cu hanoracele. 
  7. Vreau sa raman mereu copil. Din pacate, nu se prea poate.
4. Nominalizeaza 15 persoane:
Eu sunt mai intarziata si cred ca toata lumea a primit-o, dar cei care nu au facut-o sunt invitatii mei! Va rog dulce de tot sa imi lasati un link jos, ca sa o pot citi. Am ramas in urma cu blogosfera asta...

Pai, cred ca asta fuse totul. Revin maine cu o recenzie, si vineri cu alta, pentru ca acum am destul timp pentru tot ce vreau. A, si era sa uit o chestie: mi-a fost enorm de dor de voi!!!




3 comentarii:

Ralu spunea...

Bun venit înapoi! Mă regăsesc în aproape tot ce ai spus. Așteptăm și recenziile. ;)

roxtao.com spunea...

Welcome back! :) Mi-era dor sa te citesc ^_^

Anca spunea...

Welcome back.
Și eu am fost în tabără!
Și la fel cu muzica, încă o tură de Tranquilla și rămân marcată pe viață.

Trimiteți un comentariu