Maratonul de lectura: prima zi

marți, 9 iulie 2013

| | |
Iata ca a inceput si maratonul de lectura :) Initial am crezut ca nu voi putea posta, pentru ca era planificat sa merg la bunica, dar am amanat plecarea si iata-ma! Imi cer scuze ca nu am postat ieri, insa pot sa spun ca am fost foarte ocupata. In fine, postez azi de doua ori.
Pagini citite: 510
Pagini citite in total: 510
Carti terminate: 1

Am reusit sa incep si sa termin "Orele indepartate" de Kate Morton, care a trecut rapid intre preferatele mele! A fost o lectura superba, care m-a tinut mereu cu sufletul la gura si m-a lasat socata in cel mai dramatic mod dupa ce am trecut de ultima pagina. Plina de rasturnari de situatie, cu o atmosfera unica... Ei, dar ce fac eu aici? Toate astea o sa vi le spun in recenzie, care sper sa para azi-maine pe aici :) 
Azi ma apuc de citit "Creatura", cred ca o sa o pot finaliza repede, pentru ca pare foarte interesanta si originala. Mai am de scris putin la NaNoWriMo si ajung la 7000 de cuvinte!!! Ceea ce imi aduce aminte ca trebuie sa imi uploadez profilul... Ei, eu am zburat, azi e inca o zi plina de citit si scris. Perfect, ce mai!


6 comentarii:

Cioburi de vise spunea...

Felicitări ! : )

dark_eyes spunea...

Multumesc Gabi!

Tina Xtina spunea...

wow! pari chiar hotarata. :) bafta multa!

iri spunea...

cred ca la prima comanda pe elefant imi iau si eu cartea asta :D

Paun Catalina Cezarina spunea...

am citit gradina uitata si a fost wow!!!! ti-o recomand! si eu vreau sa imi cumpar orele indepartate si casa de la riverton ale aceleiasi autoare

dark_eyes spunea...

@Tina: Da, cand imi pun ceva in minte serios, nu ma mai scoate nimeni din planurile mele :))
@Iri: Ma bucur sa aud asta! Sper sa citesti si recenzia, ca sa vezi daca e pe gustul tau.
@Catalina: Am citit-o :) Este, intr-adevar, superba. Trebuie sa ti le iei cat mai repede! Sunt geniale amandoua.

Trimiteți un comentariu