Sunt o pesoana aiurita+ lista cartilor pentru maratonul de lectura

sâmbătă, 6 iulie 2013

| | |

Pfui, da' ocupate mai sunt vacantele astea! Parca uneori esti mai aglomerat ca si la scoala... Ba ai maraton, bai trebuie sa scrii, ba mai citesti :)) Glumeam, eu chiar am avut o saptamana grea, am fost ocupata cu organizatul zilei de nastere pentru mama mea (La multi aaani!), cu ocazia careia am aflat ca "Infeno" de Dan Brown nu e publicata inca la noi O_o.
Merg eu azi la Carturesti, dupa ce bat tot afurisitul de oras ca sa ajung la mall, ca deh, numai acolo gasesc carti de Ileana Vulpescu (autoarea favorita a mamei) si ajung, intr-un final glorios. Planuiam sa ii iau doua, ca sa aiba ce citi pentru vacanta. Ajung eu acolo, caut, caut si caut si gasesc "Arta compromisului" (happy dance!). Mai caut si dupa "Arta conversatiei", dar nu mai vad nici macar un titlu, asa ca dau fuga pana la casa si o rog frumos pe doamana sa ma lumineze. Nu mai aveau nimic de tanti Vulpescu. Bineee... Ma holbez pe acolo, sa vad ce as putea lua caaand....(suspans) dau cu ochii de "Inferno" de Dan Brown. Nici nu mai stau, o iau la mana, ma uit la pret, exclam in minte "Are you fu**ing kidding me? 100 de lei?", dar spun ca na', odata e si ziua mamei si pot face un sacrificiu *Adio Hale, adio Kat*. Asa ca ma duc sa platesc si ma grabesc spre Auchan, sa iau sucuri si tampenii de rontait. Noroc, Doamne, ca sunt soarece de biblioteca si ca m-am grabit sa intorc cartea pe toate fetele. Altfel nu vedeam ca toate citatele de pe spate erau in limba engleza si imi cumparam singura cadou, pentru ca mama nici nu vrea sa auda de altceva, inafara de limba ei si franceza. Plus ca am mai bagat o spaima, pentru ca nu gaseam bonul nicaieri. Intr-un final, o inspiratie divina mi-a spus sa caut in buzunarul din spate de la blugi. Si dupa ce am mai dat trei sau patru semnaturi ca sa imi iau suma exorbitanta inapoi (caserita a fost draguta si mi-a spus ca i s-a mai intamplat; yey, deci nu sunt singura cascata!), ma multumesc sa ii iau mamei inca o carte de Paler si sa ma duc, intr-un final, acasa.
Grea viata de aiurit...
In fine, saptamana viitoare, pana vineri sau joi sunt plecata la bunica, asa ca am sa citesc in draci pentru maraton. Curiosi de lista?
  • Orele indepartate- Kate Morton
  • Creatura- Nely Cab
  • Uncommon Criminals- Ally Carter
  • Perfect Scoundrels- Ally Carter
  • Warm bodies- Isac Marion
Asta ar fi... 1820 pagini :D
Ei, voi ce cititi?



5 comentarii:

Anca spunea...

Hohoooo, cââte pagini.
Ă, eu am o lene azi de citit. ^^ Dar în fine, interesantă experiența!
Eu nu pot să-i iau cadou mamei o carte. Are toate cărțile de la autorii ei preferați. -.-

Larisa Papy spunea...

1000 lei? Wut?! E bine atunci ca te-ai gandit sa o verifici putin:))
Arata bine lista ta de carti! Si citim amandoua Creatura, facem doi-in-unu: maraton si read along with me:)) Am mari asteptari de la ea, sper sa nu ma dezamageasca.
Ah, si eu trebuie sa citesc Perfect Scoundrels dar parca nu ma lasa inima sa inchei seria:(

Ale Criss spunea...

Ce patanie! Lectura placuta si la multi ani pt mama ta! :D

Vero spunea...

Ha! La multi ani mamei tale ^.^
Maaai, am uitat sa te anunt ca Ally o sa mai aiba o serie, The Embassy Row (nu mai stiu exact cum se scrie), cauta pe site-ul ei sau pe tumblr-ul ei. Si a zis ca nu vrea sa se desparta asa repede de Kat si Hale si ca vrea sa continue seria, asa ca o sa vorbeasca cu Disney-Hyperion. The Embassy Row o sa apara la alta editura, iar Ally s-a apucat deja de ea si e super-entuziasmata, deci cred ca o sa iasa ceva. Din ce am inteles, personajul principal o sa fie ceva gen cum e Macey din FG, fiica amasadorului parca... Nici nu mai tin minte:))

dark_eyes spunea...

Multumesc tuturor! I-am transmis mamei :)
@Vero: Mai, nici nu stii cum mi-ai luminat ziua! Sper sa poata continua seria. Si vreau musai alta serie! Multumesc de vesti!

Trimiteți un comentariu