Autorii ma urasc...

marți, 6 august 2013

| | |

Nu aruncati cu rosii :( Stiu ca nu am mai postat de ceva vreme, dar acum sunt in vacanta in Bulgaria si chiar nu pot sa remediez situatia. Insa promit ca din 14 august revin cu recenzii zilnice.
Voi ce mai faceti? Cum e in vacanta sau pe acasa? E la fel de cald peste tot? Aici nu poti sta la soare dupa ora 12, daca nu vrei sa mori deshidratat si ars. M-am bronzat atat de tare (desi am stat sub umbrela) incat nu cred ca ma mai recunoaste nimeni.
Oricum, nu despre asta era postul. Ci despre cum ma distrug pe mine emotional autorii...
Sa incepem cu saptamana trecuta. Ma apuc, intr-un glorios final, de volumul doi din "Blood of Eden". Stiam eu de ce am amanat-o atat (Julie Kagawa, te cunosc eu!), dar pana la urma eram mult prea curioasa de ce se intampla in "The Eternity Cure" si am spus ca nu poate fi atat de rau...
Draga de Julie s-a gandit ca ma distrez prea tare in vacanta si ca am nevoie de portii bune de plans. Asa ca m-a pus sa citesc cartea asta noaptea la unu, ca mai apoi sa ma faca sa plang jumatate de ora si sa adorm pe la trei. Si sa ma trezesc din cinci in cinci minute, pentru ca aveam cosmaruri cu ultimele scene. Serios, daca volumul asta nu are cel mai idiot, mai nasol, mai lasat-in-coada-de-peste final din toate (e mai rau decat "Opal"), atunci eu ma arunc de pe stanca!
CUM PUTETI SA NE FACETI UNA CA ASTA??? Adica... chiar nu va pasa prin ce chinuri trecem noi, cititorii? Mai ales cand urmatorul volum apare in 2014!!! Nu se stie nici macar o data precisa :(( Cum e posibil sa imi traiesc in continuare viata, cand nu stiu ce se intampla in seria mea preferata?!
Nu am putut sa mai citesc nimic doua zile. Am incercat sa ma apuc de "Mila 2.0", dar dupa 30% era sa imi arunc Kindle-ul pe geam, asa ca am renuntat.
Dupa perioada de jelit si privit absent pe geam, am spus ca trebuie sa ies din starea asta nasoala si m-am apucat de prima carte care mi-a venit la mana: Shadow and Bone. Mai era 15% din carte caaaand...nici macar autoarea asta draguta nu s-a putut abtine si mi-a trantit un suspans de era sa nu o aud pe tipa de la vama care imi cerea buletinul! Ca sa nu mai vorbesc de un alt final marca na-tine-si-tu-emotii!
Nororc ca din Grisha am volumul doi, dar sincera sa fiu, nu stiu daca ma apuc de el. Ultimul volum nu are nici macar coperta. Daca se termina si asta nasol?
Asa ca imi acord timp de gandire si ma apuc de Legend de Marie Lu aka tipa care se crede George R.R. Martin. Totul bine, frumos, pana cand mai moare cineva. Serios!? Marie draga, iti iubesc din tot sufletul cartea, dar nu te poti stapani? Chiar trebuia sa omori persoana aia la sfarsitul volumului? Si sa o si faci in asemenea hal? Jur, si vorbesc serios, ca mi-am scapat kindle-ul din mana in nisip de suparare (biata jucarie, nu mai apuca ziua de maine). Am crezut ca mor. Mi-a venit sa bat pe cineva si tot ce am putut sa fac era sa dau cu pumnii de pamant in timp ce mama se intreba daca e cazul sa ma duca la spital...
description
Acum m-am apucat de "Prodigy", pentru ca nu pot sa supravietuiesc fara sa stiu ce se mai intampla, dar m-a pus sfantu' Trompi sa ma uit fugitiv pe Goodreads... Guess what? Toata lumea se plange de finalul decapitat!!!
CONCLUZIA: Dragi autori, sa stiti ca, daca ne place cartea, o sa cumparam si volumul urmator. Nu trebuie sa ne distrugeti emotional cu finalurile voastre, doar ca sa va asigurati ca o sa aveti cititori. Avem si noi sentimente. Ori voi numai le folositi, ne faceti sa credem ca totul este bine, ca mai apoi sa ne dati plame. Stapaniti-va, oameni buni!



Sper sa mai pot posta pana in 14 august. Daca nu, inseamna ca Marie Lu a reusit si m-a facut sa ma sinucid. Wish me good luck! Si cititi cartile mentionate mai sus. Sunt geniale si traumatizante!

11 comentarii:

Andd D. spunea...

De la partea cu Legend m-am oprit din a-ti citi postul pentru ca eu abia am citit 100 de pagini din carte. Oricum, autorii au stilul asta enervant de "daca vrei sa afli mai multe, citeste volumul urmator".
Desi eu una sunt o fana a seriilor, uneori din cauza autorilor care au stilul acesta de scris, ma apuc de stand-alone-uri.
Mult succes in a gasi carti care sa nu iti puna sentimentele la incercare.

Ale Criss spunea...

O, da! Urac finalurile astea! Adica, ai vazut cum s-a terminat Insurgent? Sau Dansul Dragonilor (am suferit mult dupa sfarsitul acestui volum pt ca George R.R. Martin publica din cinci in cinci ani. Nu cred ca mai rezist mult)?

Leontina spunea...

Seria Lux și Legend sunt pe lista mea de citit, am pe kindle volumele care au apărut momentan, dar la ce reacții am citit pe goodreads am zis că mai bine aștept să apară și celelalte volume și mă apuc după, mă gândesc că e mai sigur așa :)) Adică, după ce am citit Pandemonium, am zis că înnebunesc până a apărut în sfârșit Requiem și am reușit să îl citesc :))

Anca spunea...

Autorii mă urăsc și pe mine. -.-
Eu cumva ador să plâng la cărți. Dacă un autor nu știe să mă treacă prin toate emoțiile la o carte nu e o carte bună. =))
mă rog, nu să mă distrugă emoțional. dar să mă dea puțin peste cap e ok.

roxtao.com spunea...

Dupa postarea asta, finalul "Si cititi cartile mentionate mai sus" suna mai mult a "Sa suferiti si voi impreuna cu mine" :))) Dar da, o sa le citesc si eu! :D
Distractie placuta in continuare, zile cat mai frumoase sa ai!

Ralu spunea...

Înainte de toate, ei trebuie să-și vândă cărțile, și abia apoi să se îngrijoreze de suferința noastră. Personal, ador cărțile care mă fac să plâng, așa se cunoaște o carte bună. =))

furelise spunea...

Știu, știu, dar spre norocul meu, am citit printre cărțile astea cu autori care ne urăsc, și cărți cu final drăguț, așa că am reuși să rămân întreagă :))

Vero spunea...

Ha! S-o incerci pe Rachel Caine. Cred ca Sarutul Mortii e singura carte care nu se termina in mijlocul actiunii, dar restul de sapte... ei, bafta. Cu ea chiar mori de inima.
Concediu placut ^.^

dark_eyes spunea...

Oh, o stiu foarte bine pe Rachel, VM este una dintre cele mai haioase serii :) Intr-adevar, toate se termina destul de taiate...
Multumesc mult!

Larisa Papy spunea...

Trebuie sa imi vina zilele astea Legend si acum mi-e frica sa o citesc! Cred ca ar trebui sa dau comanda de Prodigy de pe acum:))

dark_eyes spunea...

Larisa, comand-o repede! Desi Prodigy o sa te lase moarta pana in noiembrie, cand apare Champion...

Trimiteți un comentariu