Trailer "The book thief"

vineri, 23 august 2013

| | |
Si pentru ca tot vorbeam de cartea "Hotul de carti" si despre cat de minunata este...

Mi se pare perfect, cand am vazut primele secvente mi s-a ridicat parul de pe ceafa... Actorii sunt superbi, mai ales fetita aleasa pentru Liesel. Poate accentul este putin ciudat, si Roza a spus "lazy pig" in loc de "saukerl" si nu prea stiu cum vor face cu naratorul... dar tot ramane excelent. Sper ca filmul sa ne lase fara respiratie :) 
Plus ca Geoffrey Rush joaca impecabil, cum ne-am obisnuit.
Ei, ce parere aveti?

2 comentarii:

Ralu spunea...

Superb!! Nu știam nimic despre carte, dar trailerul aproape m-a lăsat plângând. Trebuie să fac rost de ea cât mai curând!

Anca spunea...

EU NU AM CITIT CARTEA, feeling like an idiot.
btw: http://dealepustoaicelor.blogspot.ro/2013/08/sunt-acasa-maraton-academia-vampirilor.html

Trimiteți un comentariu