Saptamana viitoare ma intorc la Hogwarts+ muzica

joi, 5 septembrie 2013

| | |
Ce mai faceti dragilor? Cum savurati ultimele clipe ale vacantei? Uitati de faptul ca incepe s...! Ultimele saptamani sunt cele mai awesome pentru mine, e perioada in care ingramadesc toate planurile de vacanta pentru a le realiza si am cea mai faina perioada, pentru ca, bineinteles, iar am facut chestii pe care nu le aveam in plan si nu pot sa nu le fac pe celalalte pentru ca... ei bine, fac parte din farmecul verii!
So, stiu ca e cam intarziat, dar eu ma apuc saptamana viitoare de recitit Harry Potter, de facut butterbeer si de vizionat filmele. Si o sa fac postarile de care am vorbit, pentru maraton.
Asa ca am o mare rugaminte. Cei care ati citit o carte sau mai multe din serie vara asta... va astept link-urile la postari. Chiar vreau sa le vad (puppy eyes)! Si cei care vreti sa va apucati acum de recitit (e atmosfera prielnica si va ajuta sa intrati in mood), astept postarile de asemenea. Sau mail-urile.
O sa va dau eu un fel de model luni, fiti cu ochii in patru :)
Cei care nu s-au inscris sau nu mai apuca... tot urmariti postarile, o sa va amintiti de vremurile bune :) O sa fie o saptamana plina de HP.
Okay, astea fiind spuse de maraton, va astept cu drag in saptamana cea mare!
Si pentru ca nu am mai facut de o gramada de timp un post cu muzica, iata ce am ascultat eu obsesiv vara asta:

Una dintre trupele pe care le-as asculta non-stop, Evanescence. Sper sa vina cu un album nou cat mai curand, sunt mult prea obsedata de cel vechi.


Trupa verii mele, Paramore. Abia anul asta m-am apucat sa ii ascult si ii iubesc!


Nu stiu daca a auzit careva dintre voi de "The maine", dar au niste melodii superbe si asa este una dintre ele. Ce pot spune, m-am indragostit de vocea solistului :)


Un cover superb de la Avril pentru melodia celor de la Nickelback.

Si Lindsey Stirling... clar una dintre persoanele pasionate de ce face, mereu cu un zambet pe buze si cu vioara in mana. Pe langa astea, canta al dracului de bine :)

In seara asta ma duc la avanpremiera City of Bones :) So excited! Abia astept sa vad filmul, sunt extrem de curioasa de cum se vor comporta actorii si cu ce gust voi veni de la cinema.

Va doresc o zi superba in continuare! Ne revedem cel mai probabil sambata cu recenzia de la "Carcera" sau "Crown of midnight". See ya!



4 comentarii:

Paun Catalina Cezarina spunea...

Nu mai tarziu de luna mai-iunie am terminat de citit seria deci nu imi permit sa o reiau mai ales ca am strans o multime de carti pe care trebuie sa le citesc! dar iti urez Lectura placuta si spor la citit! si filmele le-am vizionat in perioada iunie-iulie

roxtao.com spunea...

Evanescence is my forever favourite! :D

dark_eyes spunea...

@Catalina: Tot te astept cu pareri, macar prin comentarii :) Sa strangem o gasca de Potterheads pe aici!
@rox: Nu creeed! Serios vorbesti? Asta inseamna ca ai fost anul trecut la concert?

Anca spunea...

EU NU AM FOST ANUL TRECUT LA CONCERT PENTRU CĂ EU NU MĂ MAI UIT LA TV ȘI PENTRU CĂ NU ȘTIAM.
Plus, a fost vărul meu fără să-mi zică. -.-
Am poster Evanescence pe perete deci dăă îi iubesc.
Cred că o să încerc să citesc ultimul volum săptămâna asta.

Trimiteți un comentariu