Unde e vara?

vineri, 13 septembrie 2013

| | |
Nu pot sa cred cat de rapid a trecut vara asta... Am  asteptat anume vinerea, ca sa imi iau adio de la anotimpul meu preferat cum se cuvine si sa imi acord putin timp pentru ce va urma dupa. Trebuia sa fac o gramada de postari si sa scriu cam 8 recenzii, dar pur si simplu nu am putut sa o fac. De cate ori ma uitam pe geam, vedeam ca mai cade cate o frunza ingalbenita si covorul ruginiu se face tot mai gros... si pur si simplu imi venea sa urlu si sa ma duc sa le capsez inapoi. Asa ca mi-am ascuns fata intre filele cartilor, gandindu-ma cat de bine trebuie sa fie la Hogwarts acum.
Tata nu mai conteneste din cantat "Vine scoala!" si ieri m-a sunat si unchiul meu, ca sa ma anunte in mod special ce urmeaza luni. Multumesc, chiar nu stiam fara voi :) Vedeti ce rude grijulii am?
Daca tot aminteam de Hogwarts, probabil o sa fac un post cu cat de mult o iubesc pe Jo saptamana viitoare. Momentan, nu ma simt capabila sa scriu asa mult.
Banuiesc ca trebuie sa ii ascult sfatul lui Sharon si sa imi privesc frica in ochi. Mereu mi-a fost groaza de noi inceputuri si de fiecare data plecarea vacantei ma lasa cu un gol greu de umplut. Acum cu atat mai mult cu cat realizez cat de repede trece timpul. Sunt intr-o permanenta stare de soc de cand mi-am dat (cu greu) seama.
Totusi, nu intentionam sa fiu melancolica in acesta postare, (si uite ce a iesit pana acum!) ci vroiam sa va spun ce am facut vara asta, ce am citit, cum m-am simtit. Am inceput cu o lista, am sa termin cu o lista.
Pentru inceput, astea ar fi cartile, destul de putine in comparatie cu ce mi-am propus, dar parca e mai bine ca am citit niste carti extraordinare decat multe si nu atat de bune:

  • Iubita locotenentului francez- John Fowles
  • Cand esti vrajitoare- Carolyn MacCullough
  • O dragoste- Dino Buzzati
  • Viata lui Pi- Yann Martel
  • Heist Society- Ally Carter                                       
  • Orele indepartate- Kate Morton
  • Creatura- Nely Cab
  • Uncommon criminals- Ally Carter
  • Perfect scoundrels- Ally Carter
  • Warm bodies- Isaac Marion
  • Mare Tranquillitatis- Kayja Millay
  • The Eternity Cure- Julie Kagawa
  • Shadow and bone- Leigh Bardugo
  • Legend- Marie Lu
  • Life before Legend- Marie Lu
  • Prodigy- Marie Lu
  • The book thief- Markus Zusak
  • Triunghiul etern- Agatha Christie
  • Nemesis- Agatha Christie
  • Pentru cine bat clopotele- Ernest Hemingway
  • Carcera- Catherine Fisher
  • Crima pe terenul de golf- Agatha Christie
  • The Assassin and the Captain- Sarah J. Maas
  • The Assassin and the Princess- Sarah J. Maas
  • Crown of midnight- Sarah J. Maas
  • Numere- Rachel Ward
  • Dragonul maestatii sale- Naomi Novik
  • Fairies in My Fireplace- R. L. Naquin
  • Daughter of smoke and bone- Laini Taylor
Si poate ca pana seara termin "Origin", ca sa fie 30 :)
Despre planuri... uh, e greu de explicat. Ca de obicei, am facut sute de liste ca sa nu le respect. Ma rog, nu in totalitate :) Totusi, anul asta m-am tinut putin de ea:
  • Am facut "dieta" de care pomeneam aici si nu, nu am facut toxiinfectie alimentara, dar nici superb nu m-am simtit :)) Ei, a fost amuzant, am mancat toate prostiile pe care le ador si le mananc destul de rar, asa ca pot spune ca pana anul viitor, ma declar sadisfacuta! Cel mai amuzant a fost sa privesc reactiile mamei, care mai avea putin si lesina.
  • Am recitit, cum spune si traditia, toate cartile Harry Potter (si am facut si un fel de maraton cu filmele, dar nu cu toate)
  • Am facut recenzii la majoritatea volumelor pe care le-am citit vara asta. Sunt in curs de aparitie cele pentru ultimele de pe lista de sus :) Totusi, nu am reusit sa stau pe blog cat mi-am propus.
  • M-am inscris la Tabara NaNoWriMo, am scris destul de mult, mi-am dat seama ca Between Worlds nu este destul de buna (sau nu sunt eu pregatita sa o scriu asa cum vreau) si momentan lucrez la un high fantasy cu dragoni ;) Ideea mi se pare mai buna si merge super repede. Abia astept sa vina noiembrie, pentru sesiunea NaNo propriuzisa.
  • Am iesit destul de mult in oras cu prietenii, asa ca mi-am atins scopul: fara lenevit acasa, singura, ca si un bursuc antisocial.
  • Am mers la City of Bones si mi-a placut teribil de mult (am umblat o saptamana numai cu rune pictate pe maini, acum am trecut la talismanele mortii :)) Cea mai amuzanta a fost pregatirea pentru film...
Eu: Ma duc sa ma imbrac ca si un shadowhunter!
Mama (cu privirea de 'iar a innebunit fata'): Imbraca-te totusi ca si un om...
Eu: Dar shadowhunterii sunt oameni. Part angel, part human (cu vocea tipului din trailer).
Daaa, cred ca mama crede ca fata ei este putin cam... ciudata. Tata doar isi da ochii peste cap :D
In orice caz, am iubit filmul, daca nu l-ati vazut... GO! Go and see it!
  • Am facut o zi cu filme Disney. Nici nu stiti cat imi ridica moralul chestiile astea. Momentan, favoritul meu ramane "Brave". Dar se bate cu "How to train your dragon" (si da, stiu ca filmul e de la DreamWorks).
  • M-am lasat tarata de mama la cumparaturi. Nu a fost chiar atat de rau, dar e departe de activitatea mea favorita.
  • I-am citit Cristinei primul volum din Cronicile Wardstone :) Mai avem o fana, oameni buni! Si abia astept sa vad filmuuul!
  • Am invatat pentru testul la bio.
  • Am fost in tabara :) Clar mai am o experienta de neuitat cu prietenele mele, pot sa spun ca m-as mai duce de sute de ori.
  • Am mai facut o obsesie nesanatoasa pentru cateva trupe. Numai de asta mai aveam nevoie...
  • M-am reapucat de desenat. Stiu ca nu o sa ma tina mult, dar am cateva desene de care sunt destul de multumita. Peretii mei aveau nevoie de ceva nou.
Ma rog, pe langa zecile de zile in care pur si simplu m-am bucurat de soare, vacanta si de o companie placuta, cam asta a fost. Nu am reusit sa invat sa crosetez (dar o sa o fac pana la Craciun; stai linistita Anca, vine si fularul tau!) si nici nu mi-am terminat nenumaratele seriale pe care le-am inceput. Dar m-am distrat. Si asta e tot ce conteaza :) 
Sper ca ati avut o vacanta cel putin la fel de reusita ca si a mea si ca ati ramas cu multe amintiri frumoase, cat pentru un nou an de frig si scoala/facultate/servici. Pana la urma, daca e sa fim optimisti, si toamna si iarna au farmecul lor. Dar despre cele doua vorbim la timpul potrivit. Inca mai simt niste raze curajoase de soare prin apropiere, asa ca o sa ma catapultez pe balcon, ca sa savurez ultima mea zi de libertate. 
Vara asta m-a invatat multe. M-a invatat ca nu trebuie sa imi pese de ce spun ceilalti, m-a invatat ca pot sa fiu puternica si m-a invatat sa nu ma dau batuta. Si da, am ramas si cu niste amintiri superbe. Prin urmare, eu ma declar mai mult decat multumita. 
Acum sunt doar curioasa ce o sa imi aduca clasa a X-a. Un lucru e cert: multa bataie de cap, teme, teste, teze si pauze amuzante. Abia astept, macar pentru cele din urma :D 








10 comentarii:

Ralu spunea...

Și eu mă întreb același lucru. Îmi pare rău că vara s-a dus înainte să profit de ea cum se cuvine. Dar crede-mă, ai făcut o groază de lucruri faine vara asta și ai citit al naibii de multe cărți! Ei bine, baftă în noul an! Oh, și WT e trupa mea preferată. :)

dark_eyes spunea...

S-a dus prea repede, asta a facut...
Serios? Si mie imi place WT la nebunie, am murit de ciuda ca nu m-am putut duce la concert cand au venit la Sibiu. Dar sunt sigura ca vor mai fi sanse sa ii vedem in Romania. Si poate ne vedem la concert :D

Ale Criss spunea...

Ce vara tare ai avut! Eu mi-am facut rune pe unghii in seara in care trebuia sa vad CoB, dar era o coada imensa si am lasat-o pe alta zi deci... adio rune!
Ai citit o groaza de carti vara asta! Felicitari :x
Si eu sunt curioasa de ce o sa-mi aduca noul an scolar si abia astept pauzele care intotdeauna sunt amuzante.

Lucia F spunea...

Deci postul tau ma deprima la maxim fiindca realizez cat de putine am facut vara asta :( O realizare extrema este ca am vazut COB si cum ai zis si tu o fost atat de genial incat eram in mall si eram ceva in genu' OMG!!!! OMG!!! OMG!! Cand am iesit am dat si un urlet caracteristic tie si i-am bagat unu si la mama :))) De citit urasc sa spun ca toata vara abia daca am pus mana pe o carte... pana am inceput sa devorez Infernal Devices saptamana trecuta si ma inchin celei care mi le-a imprumutat :))

Bia H. spunea...

Aşa e, a trecut mult prea repede. Timpul, în general, trece mult prea repede... Felicitări pentru faptul că ai reuşit să duci la îndeplinire toate lucrurile pe care ţi le-ai propus ^^.

dark_eyes spunea...

@Ale: Uau, ce frumos! Tare mi-as fi dorit sa vad cum ti-au iesit :)
@Lucia: Ei, lasa, orice vara e frumoasa! Sa fii sanatoasa si sa le citesti cu placere!
@Bia: Ei, nu chiar toate, dar majoritatea :) Tot e bine!

Anca spunea...

Deci,
eu iubesc toamna așa că nu am fost deloc supărată că s-a terminat vara, deși a fost una epică.
Am terminat vara stând până târziu cu niște prietene. A fost superb. :) Am făcut atâtea, am învățat atâtea, mi-am descoperit noi pasiuni. Și chiar dacă unii se plâng că a fost scurtă eu nu mă plâng. Am făcut atâtea și m-am schimbat cât într-un an.
Fularul meu? :)) CREDEAM CĂ AI UITAT.
Și da, taberele sunt superbe.
Vorbim să mergem la anu în aceeași? b-) TE ROG. TE ROOOG.
Toamnă faină să ai!

Luisa P. spunea...

Uh,nici pe mine nu ma prea deranjeaza ca a inceput toamna,e oh my anotimul meu preferat<3.O am si eu o intrebare...la nanowrimo tre'sa scriem in romana sau engleza?:)))Vreau sa incep sa ma pregatesc dar nu stiu in ce limba ar trebuii sa scriu.Mersi anticipat!

dark_eyes spunea...

@Anca: Cum sa uit de fularul tau? Numai sa imi spui in ce casa esti, ca sa stiu ce culori sa folosesc :)
E foarte buna ideea cu tabara! Acum m-ai facut sa astept vara viitoare si mai rau :D
@Luisa: La NaNo poti sa scrii in orice limba doresti, povestea nu trebuie publicata sau ceva in genul. Tu doar scrii si trebuie sa depasesti un numar de cuvinte pe care l-ai ales cand ai inceput :D

Luisa P. spunea...

Oh mersi mult>:D<

Trimiteți un comentariu