Happy Release Day "Allegiant"!!!

marți, 22 octombrie 2013

| | |
Stiti ce carte apare azi? Normal ca stiti (daca nu, trebuie sa va intreb pe ce planeta ati trait pana acum...). Azi, 22.10.2013, apare cel de-al treilea volum al trilogiei "Divergent" de Veronica Roth, trilogie care, dupa cum bine stiti, se situeaza printre favoritele mele :)
Asa ca azi ma pun pe citeala si, cu putin noroc, pe maine vine si recenzia!
Sunt ferm convinsa ca o sa imi depaseasca asteptarile :)
Nu ma pot opri si trebuie sa spun si asta: multumesc, Veronica, pentru aceasta poveste minunata, pentru personajele superbe pe care le-ai construit si pentru lumea pe care ai creat-o!  You are the best!

16 comentarii:

Ioana Bratinka spunea...

Chiar astept sa iti citesc parerea! Spor la citit!

Dubhe spunea...

Omg deja ai făcut rost de el?! VREAU ȘI EU.
Eu va trebui să mai aștept vreo 10 ani până apare și-n România.

Eny eNy spunea...

eu sunt de pe marte :)) deci chiar asa buna e seria asta?

iri spunea...

wow <3 eu astept sa apara in romana ca sa fie coerenta trilogia :))

Ioana Bratinka spunea...

Hey, ai o nominalizare aici!
http://devoratoriidefilme.blogspot.ro/2013/10/tagul-devoratorilor-de-filme.html

Oana spunea...

De abia aștept să apară și la noi! :((

Patricia Chioaru spunea...

Abia aştept să pun mânuţele pe ea! Am aflat de final din păcate, dar m-a făcut şi mai curioasă să o citesc :) Mulţumesc că m-ai adăugat la blog-roll, acum că m-am mutat la casă nouă :*

dark_eyes spunea...

Si eu astept sa apara la noi, vreau sa o am in bibliotecaaa :)
@Eny: Da, e foarte buna. Te rog sa o citesti, e musai!
@Ioana: Multu! O fac saptamana asta :D
@Patty: Cum ai reusit sa iti dai spoilere asa de repede?
Mult succes cu blogul nou, sunt sigura ca o sa fie si mai bun decat precedentul :)

Eny eNy spunea...

Daca e musai e musai , sper sa pun mana pe ea cat mai curand ;)

Patricia Chioaru spunea...

Am dat de spoilere pe Tumblr... *sigh*

dark_eyes spunea...

Urasc atat de mult spoilerele! Iti iau toata surpriza :(
Totusi, nu se poate sa nu plangi la cartea asta, chiar daca stii ce se intampla. O sa vezi....

Patricia Chioaru spunea...

Te cred, abia astept sa am timp sa o citesc <3

Anonim spunea...

a aparut cartea in romania?

dark_eyes spunea...

@Anonim: Din pacate nu inca. Si nu stiu sa spun o data de aparitie precisa, dar mizez pe primul trimestru din 2014. Desi s-ar putea sa ma insel. Cei de la Leda se misca destul de incet mai nou.

Anonim spunea...

Stie cineva cand o să apară in limba română? Sper ca nu peste 10 ani. :|

Anonim spunea...

Adica mai exact... in acel trimestru...

Trimiteți un comentariu