Castigator! :D

joi, 27 martie 2014

| | |
Am reusit in final sa scap de absolut toate prostiile pe care le-am avut de infruntat saptamana asta si sa pot sa stau si eu in fata tastaturii! Imi cer scuze ca am intarziat si, ca sa nu o mai lungesc, o sa anunt foarte scurt castigatorul concursului aniversar :) Asa ca, tobele va rooog...
(da, asta e o cutie de Hanuta)



Felicitarile mele, Roberta Ioana! Se pare ca data de 27 iti poarta noroc :) Te astept cu un mail pe adresa Alexandracengher09@gmail.com cu datele de contact, pentru a putea expedia coletul. Daca nu primesc un raspuns in zece zile, voi fi nevoita sa aleg un alt castigator... 
Va multumesc tuturor pentru mesajele frumoase si pentru ca v-ati inscris! Sunteti cu totii extraordinari :) De acum, promit ca vor fi mai multe concursuri, unele cu ebook-uri, altele cu carti in format printat... Si de sambata asteptati-va la un torent de recenzii :) Am fost fetita silitoare si m-am pus cu adevarat pe citit. 
Un sfarsit cat mai frumos de saptamana tuturor! Va las cu o melodie vesela :D

2 comentarii:

Waryna spunea...

Felicitări câştigătoarei şi aştept cu nerăbdare să aflu ce ai mai citit! :)

Victoria Elena spunea...

Felicitari castigatoarei!! Asteptam celelalte concursuri si recenzii !Bafta la citit!

Trimiteți un comentariu