Miros de carte noua #7

marți, 6 mai 2014

| | |
Mi-a venit mie azi ideea ca nu am mai postat la "rubrica" asta de ceva vreme, si cum sunt extrem de mandra de ingrozitor de numeroasele mele achizitii, am spus ca e timpul sa vi le arat si voua :) Turnul pe care il veti vedea mai jos este rezultatul a doua luni, in care am fost la Gaudeamus sau prin librarii random, am comandat carti de pe Book Depository (recomand daca cititi in engleza! preturi mici si transport gratuit!) si m-am bucurat de Ziua Internationala a Cartii. Si pentru ca am vazut cat de drastic am exagerat, am decis sa ii fac o bucurie portofelului meu si sa instaurez un Book Ban. Pentru cei pentru care acest termen este nou, Book Ban-ul este o interdictie pe care un cititor si bibliofil obsedat cu mana larga, care nu stie cand sa se opreasca -asa ca mine- o instaureaza in vederea crutarii bugetului si reducerii numarului de carti necitite. Astfel incat, incepand cu luna mai, am decis ca pe luna voi cumpara o singura carte dintr-o librarie si o singura carte de pe Book Depository. O sa vad si cat ma tine... (sper ca mult, chiar dau faliment).
Si dupa ce am semnat angajamentul in fata voastra, martorii mei, sa va arat ce am ispravit eu in aprilie si putin din martie:
  • Dangerous women, o colectie de short-stories editate de genialul George R.R. Martin si de Gardner Dozois. Cartea e geniala. Fiecare poveste are cate o protagonista superba si e o reala placere sa te delectezi din vreme in vreme cu o asemenea opera. Am luat-o de la Gaudeamus, la un pret rezonabil, avand in vedere ca este imensa si in engleza;
  • Julie si Julia de Julie Powell am primit-o de la mama, de Paste, pentru ca am tot batut campii despre cat de mult vreau sa o citesc. Am iubit-o, pe bune :) Multumesc pentru recomandare, Iri!
  • Miraculoasa calatorie a lui Edward Tulane de Kate DiCamillo, pentru copilul din mine care a adorat "Povestea lui Desperaux". Am luat-o la reducere de la Librarium Book Corner, de Ziua Cartii;
  • Dansul Dragonilor de George R. R. Martin am primit-o tot de la mama (care este o zana!) dupa ce incerc sa o cumpar de vreo 2 ani :) Acum seria mea e completa, muhaha!;
  • Copiii lui Húrin de J.R.R Tolken. Pentru ca Tolken =obsesia mea de mica si, din nou, Gaudeamus.
  • Silja de Frans Eemil Sillanpaa, o carte care am luat-o din pura intamplare, pentru ca am vrut sa cumpar ceva (vedeti? sunt o cauza pierduta);
  • Printre tonuri cenusii de Ruta Sepetys, o carte pe care am pus ochii de cand am vazut ca apare la Epica. Slava Zilei Internationale a Cartilor si reducerilor de la Librarium :D
  • Regina deavolului de Jeanne Kalogridis, pe care o vroiam de o groaza de timp si Gaudeamusul a fost darnic sa o puna la vanzare; E despre Caterina de Medici (alta obsesie, de data aceasta cu femeile care au marcat istoria);
  • Emaus de Alessandro Baricco, o carte pe care am vazut-o recent si am spus ca trebuie sa ii dau o sansa. Pe asta am luat-o cu ocazia reducerilor de la Libris;
  • Dansatoarea lui Degas de Kathryn Wagner, tot de la Gaudeamus, fie el laudat!
  • Prep de Curtis Sittenfeld; am mers sa o iau imediat dupa recenziile facute de Rose si Anca;
  • Valurile de Virginia Woolf, pentru ca dupa Sylvia Plath vreau sa citesc mai mult de la autoarele astea clasate drept "sinucigase";
  • Pe culmile disperarii de Cioran, pe care am luat-o impreuna cu "Prep", mergand pe mana lui Rox;
  • The Assassin's blade de Sarah J. Maas *fangirl scream* iubesc orice scrie tipa asta si ador copertele si seria si aaahhh, trebuie sa cititi cartile astea! Luata de pe Book Depo;
  • Fangirl de Rainbow Rowell, carte care arata absolut adorabil si pe care o iubesc (recenzia mai jos!); am luat-o de pe Book Depo si a venit repede si intacta. Iubesc site-ul ala!
  • Cinder de Marissa Meyer, despre care am auzit o tona de lucruri bune si pe care am luat-o la numai 27 de lei de la Gaudeamus (trebuia sa imi iau si restul volumelor!)
  • Tunelul de Ernesto Sabato, pe care o citesc pentru clubul de lectura de la scoala :)
  • Zbor deaspura unui cuib de cuci de Ken Kesey, pe care o citesc acum pentru provocarea mea Rory Gilmore (de care va povestesc daca aveti chef);
  • Pana la caderea noptii de Michael Cunningham; o sa citesc si lista de cumparaturi a tipului astuia dupa "O casa la capatul lumii" *recenzia foarte curand*.
Si pentru ca numarul 19 este muuult prea ciudat, norc ca astazi a venit ultima carte pe care trebuie sa v-o arat:

"Zambeste, fata frumoasa" mi-a fost oferita de autoarea ei, Ana Aspazian de Ziua Internationala a Cartii, pentru lectura. Dupa, ea va fi trimisa mai departe, fiind parte din proiectul de BookCrossing, despre care o sa fac o postare separata dupa ce tremin cartea si ii fac un fel de recenzie. Asa ca, daca o sa va placa cum suna, am sa v-o trimit cu mare drag :) Dar mai multe detalii... dupa ce termin minunatia!
Multumesc mult, Ana! Abia astept sa o citesc! 

Asta au fost achizitiile mele :) Daca aveti recomandari sau ati citit o carte pe care vreti sa o citesc si eu, pentru ca vi se pare demna de luat in vizor, sunt deschisa la noi sugestii! De asemenea, daca ati citit una dintre cartile de mai sus... va astept cu pareri printr-un comentariu!

O saptamana cat mai usoara va doresc!

12 comentarii:

Leontina spunea...

Mi-am luat și eu primul volum din "A song of ice and fire" drept cadou de Paște, că am zis că vreau să încep seria, dar încă sunt la "Frăția inelului", și după ce o termin nu știu de ce o să mă apuc. Cred că de ceva ce pot citi repede :))
De "Fangirl" am tot auzit, nu mai știu dacă ai vorbit de ea sau nu, dar dacă nu, aș fi curioasă să văd ce crezi :) Până acum nu am auzit decât păreri din afară.

Dubhe spunea...

Deci, să încep:
1. Wow, alea sunt multe cărți.
2. Nu știu dacă să mă simt vinovată sau nu pentru că ai cumpărat Prep. Sper să nu te dezamăgească și să mă simt prost imediat după.
3. AIA E LZZY HALE ȘI CÂNTĂ CU STIRLING ce
Eram cât pe ce să spun că iubesc melodia aia până să ajungă la partea dubstep. okay.
4. Habar nu am cum poți să cumperi atât de multe cărți și să nu te simți super vinovată. Eu una am cumpărat o carte luna asta și deja simt că am super-exagerat. Cum am spus într-o postare, am peste 600 de cărți acum și CLAR am nevoie de o pauză.
Păi, lectură plăcută, dacă poți duce toate alea! ;))
Apropo, cum se face plata pe bookdepository? N-am intrat să mă interesez, dar mi se pare mai simplu să te întreb pe tine.

dark_eyes spunea...

@Leontina: http://alexandraslibrary.blogspot.ro/2013/11/recenzie-fangirl-de-rainbow-rowell.html. Aici e recenzia mea la "Fangirl", e o carte tare draguta. Citeste si vezi daca te atrage.
Si citeste cat mai repede Game of Thrones. E geniala seria, o capodopera!
@Dubhe: 1. Sunt MULT prea multe carti si da, ma simt vinovata :)) De asta am intrat la Book Ban. Din fericire, nu am o lista de TBR atat de lunga ca si a ta. Dar si a mea se lauda cu vreo 300....
2. Fana Halestorm? Puteam sa jur ;) Ne asemanam la gusturi! Trebuie sa iti scriu zilele astea de ArtMania.
3. Plata pe Book Depo se face cu cardul sau prin PayPal. Cu cardul e safe si super usor, iti iau banii exacti din cont, conform cursului bnr si cartile iti sunt livrate prin posta. Bineinteles, nu trebuie sa platesti absolut nimic cand le ridici, toate costurile de transport sunt suportate de ei. Eu am fost foarte multumita. Si preturile sunt ok. Pentru o carte platesti in jur de 35 de lei (paperback, cea cu coperta cartonata e undeva la 43 de lei) si scapi de drumuri. Nu stiu cu PayPal, dar eu zic ca mai bine mergi direct.

Sara spunea...

Ooh, totul arată atât de bine! Să te bucuri din plin de noile achiziții! Arată minunat!
Îmi doresc să încep și eu Cinder, toată seria mai degrabă, o grămadă de persoane au o părere tare bună despre ea și sunt curioasă. La fel și cu Fangirl, deși am auzit că Eleanor & Park e mai bună.
Lectură plăcută!

dark_eyes spunea...

@Sara: Multumesc! Eu am citit si "Eleanor& Park", a fost adorabila si la fel de frumos scrisa, dar parca am rezonat mai mult cu "Fangirl". Bineinteles, depinde de fiecare cititor :) Oricum, ambele sunt geniale!
Lectura placuta si tie!

iri spunea...

fangirl! <3

Cristina F. spunea...

Oo cate carti!!:))Adevarul e ca- mi place foarte mult sa le vad pe ale tale ,ai gusturi grozave!
Aa ..si apropo eu una sunt curioasa in legatura cu "Rory Gilmore" ,din pacat eu n-am mai auzit de asa ceva:(
Si Fangilr mi se pare foarte frumoasa o sa o pun pe lista.Mult succes cu cititul!

Bella Trix spunea...

Salut!
Pentru că îmi place blogul tău, m-am înscris. Te invit pe http://primacarteblogdinromania.blogspot.se/ poate ai plăcerea să o citeşti şi să te înscrii…
O viaţă frumoasă îţi doresc!

bobiță spunea...

Uau, astea sunt multe cărți. Ei bine, eu îți doresc spor la citit și aștept să ne împărtășești tuturor impresiile tale despre cărțile de mai sus. Sper să ai și tu o săptămână grozavă și o zi minunată!
îmbrățișări și pupici, bobiță

Carti de dragoste spunea...

Ce de-a titluri interesante, mai ales ultimul. Abia astept postarea despre book crossing.

Roxana Aldea spunea...

.....ati citit Captiv in Labirint de James Dashner?

dark_eyes spunea...

@Roxana: Nu, inca nu am apucat sa o citesc. O am in plan de ceva vreme. E buna?

Trimiteți un comentariu