Carti de vanzare :)

luni, 9 iunie 2014

| | |
Stiu, stiu, nu credeam ca am sa apuc si ziua asta, dar dragilor.... fac curatenie in biblioteca! Nu ca ar fi ea dezordonata, dar spatiul a scazut in mod drastic si am realizat ca sunt unele volume pe acolo de care nu sunt mai deloc atasata si care si-ar gasi o casa mai buna in alta biblioteca. Asa ca m-am hotarat sa vand si eu ceva carticele.
So, avem:
Cele doua volume din "Elita intunecata" de Chloe Neil: Blestemul Focului si Hex sau puterea farmecelor. Ambele sunt noi noute, necitite (eu le-am citit in engleza pe kindle) si gata sa isi gaseasca o casa noua.
Puteti sa le luati la:

  • 25 lei volumul
  • 40 lei ambele volume

"Spulbera-ma" de Tahereh Mafi, de asemenea in perfecta stare. Aici vreau sa imi iau volumele in engleza si nu are sens sa o am pe cea in romana. Dar pe aceasta, intr-adevar am citit-o (intr-o zi). 
  • 25 de lei
Cele doua volume din "Cele noua vieti ale lui Chloe King" de Liz Braswell: Caderea si Rapirea. Necitite, in perfecta stare.
  • 25 lei volumul
  • 40 lei ambele volume
Si ultimele, dar intr-o stare exemplara, fiind comandate de pe net si necitite, cele patru volume din "Sange albastru" de Melissa de la Cruz: Sange albastru, Bal mascat, Revelatia si Mostenirea familiei Van Alen. Sunt nedeschise, pe bune. Eu le-am luat ca si pachet, le citisem inainte de la o prietena.
  • 25 de lei volumul
  • 100 de lei toate cele patru. 
Cred ca preturile sunt chiar ok, avand in vedere ca toate sunt noi si frumoase. Credeti-ma, sunt o maniaca cand vine vorba de cititul cartilor din biblioteca mea. Aproape nici nu deschid cartea, mai bine ma chinui eu :))
Daca doriti sa luati una din cartile acestea, va rog sa imi scrieti la adresa Alexandracengher09@gmail.com si le trimit imediat, prin posta, taxele fiind suportate de mine. 
Acestea fiind spuse, va doresc o saptamana frumoasa!

2 comentarii:

shosetzua96 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
shosetzua96 spunea...

Buna!
Faci si schimb?

Trimiteți un comentariu