Leapsa "Happy Bookaholic" :)

miercuri, 25 iunie 2014

| | |
Si chiar cand imi venise cheful sa scriu ceva, bobita a fost extrem de draguta si s-a gandit la mine :) Multumesc foarte mult! Am tot vazut-o prin blogosfera, dar pana acum nu am avut "imboldul" sa o fac.

1.Ce iubesti cel mai mult atunci cand cumperi carti noi?
Ritualul acela nescris. Cand intru in librarie si totul miroase atat de bine, a cerneala, foi proaspat printate pline de povesti, ceai si ciocolata. Apoi cele 40-50 de minute in care stau pur si simplu fermecata in fata rafturilor, cautand-o (nu merg niciodata la librarie cu gandul sa cumpar o anumita carte, imi place sa ma las purtata de val). Apoi e incantarea de dupa, cand sunt atat de fericita si m-as aseza efectiv pe strada, intr-un colt, ca sa incep sa o citesc... si dupa imi amintesc de vraful ENORM care ma asteapta acasa. Ups.
Iar cand cupar carti online, ador asteptarea. Imi place sa merg la posta dupa ele, sa desfac coletele si sa imi asez noile achizitii in biblioteca. E una dintre cele mai sadisfacatoare senzatii din lume. Probabil ca de asta ma asigur ca repet obiceiul tot mai des :D Totusi, bietul meu portofel...

2.Cat de des iti cumperi carti noi?
Foarte des. Mult prea des. E practic remediul pentru orice! Ai avut o zi proasta? Cumpara o carte! Nu mai ai chef de viata? Cumpara o carte! Nu mai suporti scoala? Cumpara zece carti!
Scoala mea este extrem de aproape de 3 mari librarii din Cluj. Asa ca e destul de greu sa nu trec pe acolo cel utin odata pe saptamana. Si stiti cu totii ce se intampla atunci...

3.Librarii sau magazine online?
Intrebarea asta e similara cu provocarea de a alege care este copilul tau favorit. Categoric e mult mai frumos sa mergi printre rafturi intr-o librarie, sa cunosti oameni pasionati si simpatici si sa pierz vremea rasfoind orice volum vrei, dar librariile online sunt mult mai accesibile, au mai multe promotii si vin chiar la tine acasa. Eu le prefer pe ambele ;)

4.Ai o librarie preferata?
Da. Librarium Book Corner. E absolut superba si are o gama extrem de variata de carti.

5.Faci precomenzi?
Obisnuiam sa fac. Acum aproape niciodata. Doar la cartile in engleza pe care le astept de o gramada de vreme *cough* Heir of Fire *cough*

6.Ai o limita lunara cand vine vorba de cumparat carti?
In teorie...bineinteles. Incerc tot mai mult sa reduc numarul, dar nu e usor cu atat de multe reduceri si carti noi atractive. Dar daca ar fi sa respect ce imi impun, pot sa imi cumpar pe luna o carte in romana de la librarie si una in engleza, de pe book depo. Nu functioneaza chiar asa pana acum, dar am mai redus considerabil numarul, deci e totusi ceva!

7. Ai interdictii la cumparat carti?
Doar cele pe care mi le impun eu, din fericire.

8.Cat de lung este wishlistul tau?
E fara sfarsit. Pe bune. In fiecare zi adaug cate o carte.
Oficial, pe Goodreads am doar 368. Daca vreti sa vedeti ce mai citesc sau ca carti mai adaug la lisa, va astept sa imi dati un friend request AICI :)

9.Trei carti din wishlist pe care vrei sa le cumperi acum?      

Doar trei...? Oh well.

  • Landline de Rainbow Rowell (o vreau mai repede!)
  • The lies of Locke Lamora de Lynch Scott
  • Rose under fire de Elizabeth Wine
10. Cine doresti sa mai faca acest tag?
Absolut toti cei care cititi asta.... simtiti-va obligati! :D

Cam asta e si cu tag-ul, mi-a facut o mare placere sa il fac! Si mi-a dat seama si de cat de obsedata sunt... ceea ce inseamna ca voi incerca sa fiu mult mai atenta inteorie 

Sper ca pana acum ati avut o saptamana frumoasa! Din pacate, ploua de ceva vreme, asa ca nu prea putem iesii afara, dar stiti cum e, dupa ploaie vine soare :)







4 comentarii:

Leontina spunea...

Și eu vreau să citesc The lies of Locke Lamora, dar tot nu reușesc să ajung să mi-o cumpăr. Momentan m-am decis să aștept cuminte Gaudeamusul din toamnă, nu de alta, dar știu că atunci apar câteva cărți pe care mi le doresc neapărat, și am zis să îmi păstrez banii.
Foarte drăguțe răspunsurile tale, și eu am cam ajuns cam fără limită la cumpărat cărți, și ai dreptate, chiar sunt remediul pentru absolut orice, mi-am cumpărat două doar de fericire că s-a terminat sesiunea :))

Oana spunea...

Și mie îmi place mult Librarium Book Corner! Pe lângă cărțile ce sunt găzduite acolo, îmi place foarte mult cum sunt aranjate rafturile, seamănă oarecum cu un labirint din care nu mai vrei să mai ieși.
Ai cont pe Booktopia? :)

dark_eyes spunea...

@Leontina: O am pe kindle de ceva vreme si ma tot tenteaza sa o incep... Am auzit ca e foarte, foarte buna.
Si cine spunea ca nu poti cumpara fericirea? :))
@Oana: Dada :) Acolo ma numesc Alexandra Cengher.
http://www.booktopia.ro/Profile/381112

Bianca Ioana spunea...

Ce leapşă drăguţă! Chiar am chef să completez una, deci am să mă simt obligată! :D

Trimiteți un comentariu