Planuri pentru o vara awesome #2+impresii de final de an

luni, 23 iunie 2014

| | |
Ghiciti cine se bucura de prima zi de vacanta...
(nu, nu Spongebob)
Nu imi vine sa cred! Chiar nu pot! Azi dimineata m-am trezit la 9 si am urlat efectiv de fericire! Fara trezit devreme, fara teme, teste, teze, emotii, profesori enervanti, colegi pe care nu ai chef sa ii vezi, pauze mult prea scurte, ore mult prea lungi, ghiozdane grele si drame adolescentine. E vara. E soare afara, in jurul meu e o atmosfera placuta relaxanta, muzica numai buna pentru starea mea de liniste si pace ma face sa dansez chiar in timp ce scriu postul asta, am un vraf de carti care asteapta sa le dau atentie si vreo sapte tab-uri de tumblr deschise. Si nu m-am mai simtit atat de bine de... nici nu imi amintesc. Parca plutesc si sunt intr-un vis mult prea frumos ca sa fie real.
Anul trecut aveam o strangere de inima la inceputul vacantei, pentru ca insemna sa nu vad atat de des persoane de care urma sa imi fie dor Era ceva nefiresc parca, sa nu am nimic de facut, sa nu ma ingrijorez pentru nimic. Si da, a trecut destul de repede, dar nu pot sa nu ma gandesc la cat de mult s-au schimbat toate.
Anul asta parca nu se mai termina. In ultimele luni am alergat atat de mult sa imi scot medii, sa predau proiecte si fise si sa invat in fiecare secunda libera, incat am uitat efectiv ce inseamna sa nu ai griji. Parca nu am mai respirat normal din aprilie. Si pentru lumea care isi da ochii peste cap si spune ca scoala nu e grea...

Lasati-ma sa va spun ceva. Stiti toate eroinele alea care ajung sa implineasca 16 ani si brusc isi dau seama ca au puteri magice, viata lor se transforma in ceva foarte awesome si bonus, mai apare si un "printisor" pe acolo? Da? Pai, imi pare rau sa va dezamagesc, dar toata chestia e un bullshit total. Cine a spus ca "sixteen it's a sweet age" era sadomasochist. Sau avea un umor englezesc.
E drept, varsta asta nu se compara cu nimic altceva, si, ca Universul sa fie si mai naspa, chiar cand am implinit 16 ani s-a intamplat o chestie care m-a facut sa cred ca poate ca va fi ceva de capul clasei a zecea. 'Ain't nobody got time for that. Clasa a zecea a fost pentru mine cea mai grea, mai nasoala, mai plina de evenimente nefericite si mai lunga genulnuseterminaniciodata  Dar asta nu inseamna ca nu au fost momente frumoase. Nu se poate sa ai un an coplet negru si trecerea mea de la primavara la vara a fost destul de awesome. Pacat ca a durat atat de putin.
Dar gata oameni buni, pesimismul si trecutul nu ne ajuta cu nimic! E vara si odata cu asta am facut 17 ani. Ma simt ca noua, am o gandire schimbata si sunt gata sa imi respect si anul acesta planurile, ca sa am inca o vacanta awesome. So... let's get crazy!


  1. Recitesc Harry Potter, de data aceasta in engleza (doar nu ati uitat de traditia mea, nu?)
  2. Fac maraton de filme HP, LOTR si Disney
  3. Recitesc Lord of the Rings (mi s-a facut dor tare de carti si intra si in challenge-ul asta)
  4. Imi redecorez camera! Sa curga fandomurile pe pereti :)
  5. Ma duc la concerte! Deja merg la 2: Rocking the city si Billy Idol. Abia astept sa vad ce mai urmeaza. Poate ajung si la Sibiu...
  6. Ies in oras! Fie ca merg la un banal film, sau ies pe o terasa, nu lancezesc in casa.
  7. Merg in cea mai tare tabara ever: tabara de chitara!
  8. O sa invat sa cant mult mai bine la chitara :D
  9. Scriu. Mult. Anul asta o sa imi indeplinesc target-ul la Camp NaNoWriMo.
  10. Merg la teatru, la opera, la balet. 
  11. Strang bani si sa imi cumpar, intr-un glorios final, un aparat foto, ca sa pot sa imi reiau hobby-ul.
  12. Citesc toata lista de carti, nu ca si anul trecut!
  13. Blog, blog si iar blog.
  14. Gilmore Girls si inghetata nu trebuie sa lipseasca niciodata.
  15. Ma apuc serios de gatit; vreau sa imi iau o carte buna de retete pentru deserturi si sa fac o gramada de delicii dulci :D
  16. Ma pregatesc serios la engleza, chimie si biologie. 
  17. Merg in vacanta cu ai mei, merg si pe la bunici, sper sa ajung si la Festivalul Medieval de la Sighisoara
  18. Merg la Bucuresti! Daca sunteti de pe acolo, abia astept sa ne intalnim!
  19. Nu ma mai stresez. Ma bucur de fiecare moment si categoric nu o sa imi pese de timp. Vara asta e ultima mea vara in adevaratul sens al cuvantului.
Dupa cum am facut si anul trecut, la sfarsitul vacantei am sa fac un post cu ce am reusit sa fac si ce nu. Periodic, o sa vedeti cum tai eu cate un titlu de pe lista asta enorma de carti:
  • Mizerabilii de Victor Hugo
  • Wicked- Gregory Maguire
  • Lost days of summer- Katie Flynn
  • Solace of the road- Siobhan Dowd
  • Inca de pe atunci vulpea era vanatorul...- Herta Muller
  • Tronul de jad- Naomi Novik
  • The Bone Season- Samantha Shanon
  • Jurnal fantezist- Iulia Hasdeu
  • Christine- Stephen King
  • Cea care alina- Anna Gavalda
  • Franny&Zoey- J.D. Salinger
  • Demonii- F.M. Dostoevski
  • Little Woman- Louisa May Alcott  
  • Doamna Dalloway- Virginia Woolf
  • Prep- Curtis Sittenfeld
  • Pe culmile disperarii- Cioran
  • Never fade- Alex Bracken
  • Cinder- Marissa Meyer
  • Regina diavolului- Jeanne Kalogridis
  • Copiii lui Húrin- J.R.R. Tolken
  • Panic- Lauren Oliver
  • Memoriile unei gheise- Arthur Goldman
  • Emaus- Alessandro Barrico
  • Memoriile unei fete cuminti-Simone de Beauvoir
  • Zbor deasupra unui cuib de cuci- Ken Kessey
  • Pana la caderea noptii- Michael Cunningham
  • Printre tonuri cenusii- Ruta Sepetys
  • Sissi, imparateasa Austriei- Jean Des Cars
  • Se numea Sarah- Tatiana de Rosnay
  • Mitago- Robert Holdstock
  • Inainte sa adorm- S.J.Watson
  • Orele- Michael Cunningham
  • Caietul Mayei- Isabel Allende 
  • Septembrie- Rosamunde Pilcher
  • Tales of mystery and imagination- Edgar Allan Poe
  • O mie noua sute optezeci si patru- George Orwell
  • Intimidare- Penelope Douglas
  • Slam- Colleen Hoover 
  • Landline- Rainbow Rowell
  • Everything leads to you- Nina LaCour
  • Rose under fire- Elizabeth Wine 
  • The lies of Locke Lamora- Scott Lynch
  • De 19 ori Katherine- John Green
  • Ultimul imperiu- Brandon Sanderson
  • Ruin and Rising- Leigh Bardugo 
  • The name of the wind- Patrick Rothfuss
  • Just Listen- Sarah Dessen
Nu credeti ca am sa reusesc, nu? Well, nici eu. Dar pot incerca macar :D 
O vara minunata tutror! Sper sa aveti parte numai de clipe frumoase si sa ramaneti cu cele mai memorabile amintiri din lume!

15 comentarii:

Leontina spunea...

Nu vreau să te dezamăgesc sau ceva, dar stai să vezi clasa a 12-a cum o să fie :)) Sorry, nu m-am putut abține :P
Mult succes cu tot ce vrei să faci vara asta! Eu am cam renunțat la liste, nu mă țin de ele. Eu trebuie să termin LOTR anul ăsta(sper), am citit și eu pentru prima dată primul volum, mi-a luat o lună, dar a meritat. Acum trebuie doar să mă conving să mă apuc de al doilea :)) La Nanowrimo nu am participat niciodată, nu de alta, dar nu cred că voi reuși vreodată să scriu o singură poveste de la un cap la altul, obicei prost.
Am o curiozitate, că ai zis că vii în București, din ce oraș ești?

dark_eyes spunea...

@Leontina: Of, crede-ma ca stiu ca o sa fie de zece ori mai greu. Si eu dau si admitere la medicina. De la anul incep sa ma pregatesc...
La NaNo nu trebuie sa scrii o carte intreaga. Iti setezi doar un numar de cuvinte, de obicei 50.000, si scrii cat poti tu de mult.
Apuca-te de volumul doi! Tot ce scrie Tolken e epic pana la urma :D
Eu sunt din Cluj-Napoca. Si da, cel mai probabil am accent ardelenesc :))

Leontina spunea...

@dark_eyes: Îți urez succes și baftă de pe acum atunci, știu că e foarte greu la medicină.
Asta nu știam, totuși știu că odată ce îmi setez un goal, mai ales la ceva ce fac de plăcere, nu o să mai vreau să fac acel lucru. Mintea mea funcționează într-un mod foarte ciudat :))
Cred că mă apuc după ce termin cartea pe care o citesc momentan, chiar vreau să continui, dar îmi trebuie multă răbdare să citesc Tolkien. E într-adevăr epic la final, doar că îmi ia ceva timp să citesc ce scrie el. Dar omul chiar avea imaginație, nu glumă.
Frumos :) Îmi plac accentele, habar nu am de ce, dar îmi plac, mi se par foarte drăguțe :)) Dacă ajungi prin București, ar fi chiar interesant să fie gen o întâlnire din asta cu bloggeri, mi s-ar părea o chestie foarte drăguță :D

dark_eyes spunea...

@Leontina: Multumesc mult! :) E ceva de munca, dar e si frumos.
Am fost anul trecut, de 1 decembrie in Bucuresti si m-am intalnit cu Roxtao :) A fost foarte misto! Mi-ar placea mult sa ne intalnim mai multi bloggeri, sa facem o "adunare" si sa ne cunoastem si noi fata in fata. Oricum, cand stabilesc o data exacta va spun :D

Anonim spunea...

Pe Camp NaNoWriMo poti sa scri povesti si in romana, nu? Sau trebuie neaparat in engleza? :D

dark_eyes spunea...

Poti sa scrii in ce limba vrei, numarul de cuvinte conteaza :) Nu trebuie sa uploadezi povestea nicaieri, ci doar cuvintele.

Bianca Ioana spunea...

Yaaaaay, ce postare plină de energie şi voie bună! Ador să citesc astfel de articole. Vacanţă plăcută, Ale, şi sper să-ţi îndeplineşti toate, absolut toate planurile! ^^

bobiță spunea...

Cu toții ne bucurăm de vacanță. E adevărat poate din cauză că am citit cărți sau am văzut multe filme în care la vârsta de 15-16 ani, totul devine atât de interesant, însă pentru mine nu e decât o plictiseală totală și epuizare din pricina școlii care dacă ar putea, ne-ar da teme și pentru când vom fi adulți (am teme pe vacanță, la naiba!). Eu abia intru în clasa a zecea și nu știu ce se va întâmpla, nici nu cred că îmi doresc să aflu. Ai făcut deja 17, foarte tare. Eu încă am 15 și nu știu mare chestie, însă vreau să mă schimb încet și să mă maturizez pentru că din perspectiva mea, sunt o fată prostuță și fără ambiție.
Dacă mă iau după lista aceea, vei avea o vară minunată. Vacanță plăcutăă!


bobiță

dark_eyes spunea...

@Bianca: Multumesc mult, asemenea iti doresc! :D
@Bobita: Nu trebuie sa te stresezi pentru asta, totul o sa vina natural, crede-ma. Experientele prin care trecem au grija sa ne maturizeze, fie ca vrem, fie ca nu...
Iti doresc o vacanta superba, plina de aventuri frumoase! De inceputul de an, vorbim noi mai incolo ;)

Dubhe spunea...

Ador să-ți citesc postările cu planuri de vacanță! Sunt mereu pline de un entuziasm care mă face să vreau să fac și eu chestii tari.
Eu nu fac listă, cum am făcut vara trecută pentru că nu mă țin de ea. (ceea ce e rău)
Sper să apar și eu la Rocking the city, chiar vreau. poate ne vedem și la ArtMania, dacă reușesc să ajung. E nasol că sunt tocmai în Brăila și e drum foarte lung. :-? Dar găsesc eu ceva.
De fapt, știi ce? M-ai inspirat; mă apuc de o listă acum.
Mersi, chiar aveam nevoie de puțină inspirație pentru vara asta.
Sper să ai vară frumoasă! :) p.s. am preluat și eu tradiția cu harry potter, mă apuc chiar săptămâna asta. (și filmele) + am găsit o colecție de cd-uri LOTR vechi de când au apărut filmele pe care am de gând să le văd. b-)

Ella F. spunea...

Ufff...sunt cateva lucruri pe care ti le-ai propus sa le faci:))))Sper cu adevarat sa reusesti sa le indeplineste pe multe dintre ele.Si eu am o gramada de liste cu "de facut" care ma asteapta ,sper sa-mi iasa si mie :))
Apropo,ar fi foarte tare daca ne-am intalni cand treci prin Bucuresti ,as fi foarte bucuroasa sa schimb cateva vorbe cu tine,mai ales ca mai motivat cu lista aceea lungaaa de carti.
Succes si o vacanta superba tuturor!!<3

dark_eyes spunea...

@Dubhe: Ma bucur ca te-am "ajutat" si abia astept sa iti citesc postul! :) Si ma bucur asa de tare ca ai preluat traditia :D Potterheads raman mereu uniti, hm?
Sa ai o vara superba!
@Ella: Da, sunt destul de multe ;) Sper si eu sa le fac pe toate.
Cand am sa stabilesc o data exacta va anunt pe toti :) Tare as vrea si eu sa ne intalnim! Vara faina sa ai!

bobiță spunea...

Bună! :) Ai o leapșă de la mine: http://lumea-imaginara.blogspot.ro/2014/06/leapsa-happy-bookaholic.html.


o zi bună
bobiță

Patricia spunea...

Ce listă lungă de lecturi pentru vară ai. Te admir, sper să poți să citeşti măcar 3/4 din ea :)). Îmi pare rău că ai avut un an şcolar dificil, dar bine că acum eşti în vacanță, nu ca alții în plină sesiune *cough* adică eu *cough*. Vacanță plăcută să ai! :*

dark_eyes spunea...

Multumesc mult, Patty! Sper sa scapi cat mai repede de sesiune si sa inchei cu bine totul, ca sa te poti bucura si tu de vacanta! Te pup! :)

Trimiteți un comentariu