Leapsa Back to school...

joi, 11 septembrie 2014

| | |
E cuvantul care sta pe buzele tuturor si cu care ne tortureaza parintii ce isi gasesc placerea in expresia noastra disperata. Scoala. Na, am reusit sa il scriu. De spus...mai greu. Cand s-a facut toamna? Nici nu stiu cum am ajuns in luna septembrie, inca ma simt ca si la inceput de vacanta! Sunt confuza si speriata si nu vreau sa cred ca trebuie sa ma intorc in locul ala. Defapt, nu am de gand sa scriu postul cu Summer is over pana duminica. Pentru ca o sa fiu si mai disperata.
Oricum, am primit o leapsa foarte awesome de la Bianca, care este extrem de draguta si are mereu grija sa nu raman pe dinafara cu socializarea :) Multumesc mult de tot!


Reguli: 
1. Încorporați imaginea tag-ului în postarea voastră.
2. Dați tag-ul mai departe.
3. Nu menționați aceleași cărți de două ori.
4. Postați link-ul cu leapșa completată pe blogul Padeniye

1. Română: Luați cartea preferată de anul acesta și deschideți-o la pagina 100, alineatul al treilea. Scrieți mai jos ceea ce se află acolo, menționând de unde ați luat fragmentul.
"Viitoarea mea imaginatie incepea sa ma preocupe din ce in ce mai mult. In afara cartilor serioase si a povestirilor cu aventuri pe care le luam de la salonul de lectura, citeam romanele din colectia "Biblioteca fiicei mele", care incantasera adolescenta mamei si care umpleau un raft intreg in dulapul meu."
Memoriile unei fete cuminti- Simone de Beauvoir

2. Geografie: Ați citit anul acesta (sau în decursul a doi ani) vreo carte cu o copertă verde, sau care să aibă pe ea ceva legat de natură? Dacă da, puneți o fotografie cu ea.
Am citit o carte cu coperta verde, dar care nu are nimic legat de natura pe acolo. Si din pacate, INCA nu detin o copie fizica din ea, dar se va intampla foarte curand :) O sa ii fac atunci poza pentru "Miros de carte noua".
Doamnelor si domnilor, volumul pe care l-am asteptat o groaza de vreme si pe care l-am devorat intr-o zi.... "Heir of fire" de Sarah J. Maas. Serios, trebuie sa cititi cartile astea! Si primele doua volume sunt traduse si la noi, la editura Rao! 

3. Istorie: Vă plac bibliografiile sau cărțile care tratează ceva din istorie? Care este ultima carte pe care ați citit-o, care să urmărească astfel de subiecte?
Pot sa spun ca in ultima vreme am citit o gramada de carti cu teme din istorie. Cea mai recenta este probabil "Regina diavolului" de Jeanne Kalogridis. Recenzia o gasiti AICI

4. Sport: Să faci sport este un lucru benefic corpului, te împrospătează și-ți dă o stare fresh după; în ciuda faptului că ești obosit de mori, tot te vei simți mai bine. Ce carte fresh, ușor de citit, ați lecturat, și care v-a plăcut?
Tocmai ce am terminat "Diavolul se imbraca de la Prada" de Lauren Weisberger si mi-a placut la nebunie! Nu am mai ras asa de bine la o carte de multa vreme :) Si filmul este, de asemenea, o comedie cu actori extraordinari. Daca aveti chef de ceva usor, amuzant si care sa va scoata dintr-o stare nasoala, aveti aici cartea perfecta. 

5. Matematică: Chiar dacă matematica nu este o materie agreată de multă lume, tot trebuie să o faci, chiar dacă durează mai mult timp să o înțelegi. La ce carte ți-ar fi foarte greu să renunți, pentru a învăța?
Tin minte ca aveam o groaza de teste in perioada aceea si eu nu puteam sa las "Siege and storm"/"Regatul furtunilor" de Leigh Bardugo din mana. Pentru cei nefamiliarizati, este volumul doi din trilogia Grisha, a carui ultim volum a aparut vara aceasta in America si care va fi tradus de minunata editura Trei cat mai repede sper. 

6. Desen: Să desenzi, să pictezi, a fost mereu o activitate care te relaxa în timpul generalei, dar chiar și în liceu pentru unii. Culorile îți dădeau imaginație, așa că: Ce copertă a unei cărți o urăști din tot sufletul, și ai vrea să o schimbi, dacă ai avea ocazia?
Nu pot sa spun ca o urasc, dar nu imi place coperta noastra de la "Urzeala tronurilor" varainta hardback. Tocmai a aparut o noua varianta de coperti in strainatate si sunt atat de frumoase si elegante...

7. Biologie: Tuturor ne plac animalele, și nu cred că există cineva care să nu iubească un animal, oricât de drăguț sau înspăimântător ar fi el. Postați mai jos o imagine a unei cărți în care apar astfel de vietăți.
Singura carte care imi vine acum in minte este "Culoarea sentimentelor" de Katherine Stocket. Are o coperta superba, imi place asa de mult! Si cartea este mai mult decat extraordinara!


8. Engleză: Mulți cititori au în bibliotecă literatură internațioanlă, așa că presupun că printre sumedeniile de cărți, se strecoară și un autor preferat. Ce scriitor american sau englez vă place cel mai mult? Descrieți-i ideile în trei cuvinte, sau modul de-a scrie.
Cei mai multi dintre autorii mei preferati sunt britanici sau americani. Dar daca ar fi sa aleg doar unul, atunci trebuie sa imi aleg regina :) J.K. Rowling a fost, este si va fi mult timp autoarea mea preferata. Stilul ei este captivant, natural si ingenios. Pe langa faptul ca are talent cu carul.

9. Muzică: Să asculți muzică este ceva relaxant, care te face să zâmbești, iar cea împletită cu cititul este cu atât mai bună. Aveți vreo carte care să vă fi făcut să cântați (la figurat) de fericire, atunci când ați terminat-o? Sau o melodie care să o fi descoperit în vreo carte?
Nu stiu sa fi cantat dupa o carte, dar stiu carti la care am plans cu hohote :)) Am descoperit de curand in "Intimidare" de Penelope Douglas, o melodie care mi-a placut foarte mult: Waking the demon de la Bullet for my Valentine. Nu sunt un mare fan al trupei, dar melodia asta a fost extrem de bine aleasa pentru momentul in care a fost introdusa in volum si imi da o stare plina de energie de fiecare data cand o ascult.

10. Dorință: Sunt ferm convinsă că există o carte pe care vă doriți foarte mult să puneți mâna. Care este aceea și de ce vreți atât de mult să o citiți? 
Vreau extrem de mult sa citesc volumul doi din memoriile lui Simone de Beauvoir, dar se pare ca titlul nu se mai gaseste in romana :( Nu prea stiu cum sa fac rost de el si chiar imi doresc extrem de tare sa aflu continuarea vietii ei. M-am indragostit pur si simplu de stilul frantuzoaicei, as putea sa ii citesc opera toata viata mea. Daca stie cineva cum pot face rost de el, va rog frumos sa imi spuneti!

Okay oameni buni, leapsa asta merge spre toti cei pe care ii am in blogroll si toti cei care citesc asta si doresc sa o faca :) Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos! Ne citim duminica!


5 comentarii:

Bianca Ioana spunea...

Mă bucur că ai completat leapșa, Ale :-D. ”Heir of fire” e high-fantasy, nu? Îmi place coperta foarte mult. Oh, și ”Culoarea sentimentelor” are o copertă atât de drăguță.

Madeline McKaler spunea...

Foarte frumoase raspunsuri si foarte complete! Multumim si noi pentru informatii.
Coperta de la Heir of fire imi aduce aminte de World of Warcraft :)) Ofof. Pare interesanta si o voi adauga pe Lista Kilometrica.

Pupici ♥

dark_eyes spunea...

@Bia: O doamne, trebuie sa citesti "Throne of glass". Da, este high fantasy si da, este extrem de buna. Serios, sunt absolut sigura ca o sa iti placa la nebunie!
@Madeline: Hmm, da, acum ca ma uit putin la ea parca are ceva din aerul ala epic de WoW :)) Din nou, este o serie absolut senzationala si una dintre favoritele mele, asa ca daca esti pasionata de gen, cred ca o sa iti placa mult.

Ralu spunea...

Frumos! Trebuie să citesc Memoriile unei fete cuminți și Culoarea sentimentelor! Apropo, mai ai chef de încă o leapșă? :D
Ai primit o nominalizare aici:
http://mybookbasket.blogspot.ro/2014/09/the-asking-books-tag.html

dark_eyes spunea...

@Ralu: Multumesc mult, cum sa nu am chef? :)

Trimiteți un comentariu